Wspomnienie lata 2 czyli jak Tamara pozazdrościła Baśce

Naturalną koleją rzeczy zdarzyło się tak, że jedna z moich lalek bardzo pozazdrościła Baśce tych podróży... Miała jednak dużo szczęścia, bo została zaproszona do Zalipia przez Gosię z bloga 'Lalkowe przygody z historią stroju, mody i inne' i spędziła u niej wspaniałe chwile, co Gosia osobiście uwieczniła na zdjęciach i wszystkie poniższe zdjęcia są jej autorstwa. 

Tamara podczas swojej wakacyjnej wyprawy poznała pewnego uwodzicielskiego Taeyanga (też jestem nim zachwycona):




Zwiedziła  Dom Malarek w Zalipiu im. Felicji Curyłowej:





Odwiedziła też pracownię 'Trendy z przeszłości':













Z wakacji wróciła pełna wrażeń, przywiozła też dużo pamiątek, wśród których były takie oto cudne koty:


Raz jeszcze dziękuję Ci bardzo Gosiu za to, że tak cudownie ugościłaś moją lalkę! <3  Ponawiam przy okazji zaproszenie dla Twoich lalek, szczególnie tej lalki Twojej córki, która z ostatniej chwili zrezygnowała z wyprawy na drugi koniec Polski!

Komentarze

  1. Było mi bardzo miło gościć lalkę. Z pewnością moje i córki lalki też się do ciebie wybiorą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Tamara miała wspaniałe wakacje. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tamaro, zapraszam Cie w imieniu swych lal do Szydełeczkowa -
    spedzisz milo czas, wrocisz z nowa garderoba i poznasz blizniaczke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Tamary, już się podekscytowała i na pewno skorzysta z zaproszenia! Okazja do spotkania zaginionej siostry bliźniaczki nie zdarza się na co dzień! Musimy jakoś dograć szczegóły, a ja też oczywiście chętnie ugoszczeę którąś z Twoich lalek!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! Kocham takie sielskie zakątki i twórczość ludową. Jaka szkoda, że pewnie nigdy już nie wyjadę na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zachwycona zdjęciami Gosi, jak i całą sztuką Zalipia i nie tracę nadziei, że kiedyś uda się tam pojechać... Może Tobie też się uda? Dlaczego miałabyś już nigdy nie wyjechać? :( 'Póki życia póty nadziei' , jak mawiała moja ukochana babcia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty