Rebel i Jade

 Rebel, czyli lalka obrazująca Billie Eilish, jest prezentem od Inki i jako taka zawsze będzie budziła moje pozytywne emocje <3 Wiem, że jej wygląd, zwłaszcza oczy, może budzić kontrowersje i mieszane uczucia, ale ja widzę w niej po prostu zbuntowane dziewczę. 

Spotkanie z Inką zainspirowało mnie do kupienia lalki z filmu "Over the moon" (a nawet dwóch ;), ale o tym napiszę innym razem ) a w mojej głowie powstał pomysł stworzenia lalkowego gangu dziewczyn, które nie godzą się z zastanym porządkiem świata i pełne są młodzieńczego zapału, aby ten świat zmienić. Na razie mój gang jest skromnie dwulalkowy, co wkrótce się zmieni ;).

Oto Rebel i Jade:


Dziewczęta niedawno się poznały, dlatego jeszcze pozują razem z pewną rezerwą ;), choć każda z nich przeżyła już własną indywidualną sesję fotograficzną. 

Rebel pozowała na pluszowym koniku z Dalarna, którego kiedyś udało mi się dorwać w lumpie :)






Jade natomiast, która po przybyciu do mnie wyglądała tak

koniecznie chciała wyjść w plener. Dostała zatem inne ciuszki oraz została pozbawiona baterii. Głośniczek na brzuchu może przyprawiać o trypofobię ;) ale nie będę z tym nic robić, mimo że na początku chciałam zalać klejem i pomalować. Niech tak zostanie, może ktoś rzucił na nią "klątwę dziesięciu tysięcy dziur i ran" ...








Dla kontrastu, Jade zażyczyła sobie również kilka zdjęć w jakimś obskurnym miejscu:







Gang się powoli zbiera ... Stay tuned!:D

Miłego ostatniego dnia kwietnia wszystkim życzę! I niech majówka będzie pełna słońca!

Komentarze

  1. Jade w Twej wersji zdobyła me serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Twoja moje! <3 cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  2. Rebel w lunaparkowej odsłonie zaskakuje nostalgią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wrażliwa dziewczyna jest, tylko pozuje na taką zbuntowaną twardzielkę

      Usuń
  3. Billie mnie trochę odstrasza tymi dziwnymi oczami. Za to Jade w kwiatkach i sweterku wygląda wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem bardzo dobrze, że tak można ją odbierać, tak to jest, jak się ma kontrowersyjną urodę ;) Bardzo się za to cieszę, że Jade przypadła Ci do gustu, okazała się niespodziewanie wdzięczną modelką. Sweterek zrobiłam jeszcze zimą, dla całkiem innej lalki, ale wiadomo, - lalki lubią się wymieniać strojami:)

      Usuń
  4. Obie są fajne, a na Twoich fotkach wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz, dziękuję! :*

      Usuń
  5. Zdjęcia Jade wśród kwiatów są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) też sądzę, że bujne kwiecie jej służy!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty