Łobuzy dwa

 Czas już pokazać Neila, mojego drugiego lalka Azone. Jest ze mną prawie od początku tego roku (upolowany na japońskiej stronie), ale musiał poczekać na swoją kolej;)



Neil posiada wspaniały, dopracowany strój, co sprawia, że nie mam najmniejszej ochoty przebierania go... Mam tylko zamiar uszyć mu długi i obszerny płaszcz, bo myślę, że fajnie by dopełniał jego strój. Ale na razie świetnie sobie radzi bez płaszcza, którego nie mam kiedy mu uszyć;).


Spotkał tutaj swoją siostrę! Ale potem pojawił się Vince:

I to właśnie z Vincem dogadali się dosłownie w pół słowa... Łobuzy z nich - uciekli mi do lasu!




Kiedy chciałam ich złapać, wdrapali się na drzewo...





W końcu udało mi się ich stamtąd zabrać i przyprowadzić do domu, ale na razie na spacer ich nie zabieram... siedzą sobie na półce i obawiam się, że wymyślają jakieś nowe psoty 😉 muszę być czujna!


Dobrego tygodnia wszystkim! 🧡


Komentarze

  1. Bliznieta do schrupania
    (steampunk górą!!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Tyle że siotrzyczka jest lalką córki mej... Cała ta seria (Alvastaria) jest steampunkowa, cudna... Vince też jest z tej serii🙂

      Usuń
  2. Istne chochliki z chłopaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Niby pysie słodkie, oczęta niewinne... Nie dajmy się zwieść 😉😁

      Usuń
  3. Gratuluję posiadania i wypuszczenia z pudełka! Urocza gromadka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nie wyciągałam, sam wyskoczył 😉 dziękuję bardzo! ❤️Kocham azonki i jakbym miała więcej środków (albo mniej innych koniecznych wydatków) to szybko by się mnożyły...

      Usuń
    2. świetnie, że spełniło się twoje marzenie! oby tak dalej!

      Usuń
    3. Póki co musiałam przystopować z kupowaniem lalek... Nacieszam się tym, co mam!

      Usuń
  4. Śliczne te Azonki. Mają cudne pysie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny i miły komentarz! ❤️ czarują tymi pysiami, czarują!

      Usuń
  5. Świetny chłopak! Strój ma faktycznie ładnie wykonany. Lubię takie steampunkowe klimaty. Leśne zdjęcia wyszły ślicznie! Złote liście doskonale pasują im jako tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem dopracowania stroju, jest idealny w najdrobniejszych szczegółach! Dziękuję za ciepłe słowa o zdjęciach ❤️ -robiłam na szybko, żeby mi nie uciekli za daleko;)

      Usuń
  6. O rety! Właśnie odkryłam Twojego bloga i czytam hurtem! Azonki są takie słodkie i mangowe, dokładnie taka estetyka jaką lubię, a stroje to istna uczta dla oczu, takie dopracowane, ale to Kurhn ściągnęły moją uwagę. Ja się ostatnio nimi po prostu zachłysnęłam, a widzę, że Ty masz ich wspaniałą kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! Rozgość się i czuj jak u siebie ❤️ cieszę się bardzo, że przypadły Ci do gustu moje lalki! Tak, Kurhn można się zachłysnąć, są takie inne, delikatne... i wciągają, ja za każdym nowym zakupem przekonuję samą siebie, że teraz to już na pewno mam wszystkie, które mi się podobają...do następnego zakupu... Oj, będą się tu jeszcze pojawiać, stay tuned 😉

      Usuń
  7. Nowy Azonek ma super ten steampunkowy strój, też chyba bym go nie przebierała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bo po co psuć coś, co jest doskonałe! Dziękuję za komentarz! ❤️

      Usuń
  8. A to psotniki! :)
    Uwelbiam Azonki i Azonków, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lalki mają cudowne pyszczki. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne chłopaki. Przepiękne mają stroje. Eleganckie łobuzy. Super!

      Kasia Dudziak

      Usuń
    2. Tak, azonkowe stroje to jest sztuka sama w sobie! Dziękuję Ci Kasiu!❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty