Coraz bliżej Święta...

 ...A ja przeglądam lalkowe zdjęcia, robione przez parę minionych lat właśnie z okazji Świąt... Tutaj ich jeszcze nie było, a zatem czas najwyższy je pokazać 😉 



















A to tegoroczne , z Kyo w roli głownej:



Kyo to mały elektryk 😉


Ostatnio wróciłam do rysowania...choć może to za dużo powiedziane, po prostu bylam chora, siedziałam w domu na zwolnieniu i miałam czas, dużo czasu. Przypomniałam sobie, jak bardzo kiedyś lubiłam rysować i jak wielką sprawiało mi przyjemność... ale niestety - przestałam mieć na to czas w codziennym zabieganiu... Bo do rysowania trzeba mieć spokojną głowę i nieograniczony czas. W chorobie umilałam sobie czas tajskimi serialami, zatem postanowiłam narysować portret jednego z uroczych aktorów z tego kraju. 

Zdjęcie ściągnęłam z internetu:


 I dłubałam, dłubałam...

 

Aż wydłubałam coś takiego:

 Myślę, że wyszedł w miarę podobny, mimo paru błędów,  na przykład zbyt przechylona głowa itp...Ale moja radość,  że w ogóle udało się coś narysować - bezcenna! 🥰To naprawdę wielka frajda czasem coś nabazgrać!

Coraz bliżej Święta... 🎅🎄Miłego oczekiwania na ten wyjątkowy czas w roku!  ❤️💚

Komentarze

  1. Szkic w zblizeniu ciemnych ocząt
    niezmiernie hipnotyzujący!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz <3 Zdjęcia też fajne, mają ciepłą, świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ❤️ czuję się rozpieszczona komplementami 🥰

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty