Lenkowe klimaty

Odetchnęłam wreszcie po maturalnym szaleństwie i w ramach uczczenia tego faktu, skupiłam się na majowym haśle w zabawie w Zaciszu Lenki, które brzmi 

'Czy Rudolf zakłada półgolf?'


U mnie w rolę Rudolfa wcielił się rudy przystojniak, a półgolf jest dziełem Marzeny z bloga Dłubaniny Lalkowe, który zakupiłam na świątecznym bazarku na rzecz pomocy bezdomnym zwierzakom z komitetu społecznego Kociska i Psiska z Powiśla Dąbrowskiego.

Otóż mój Rudolf z pewnością zakłada półgolf... Ale przecież nikt nie powiedział, że zakłada ten półgolf dobrowolnie, prawda? 😉

Przemocowe dziewczyny to Barbie looks #19 oraz Barbie extra, znaleziona w ogromnej paczce od Lenki! Tak! Dotarła do mnie nagroda, a jej wielkość mnie zaskoczyła... koty też były niezwykle zaintrygowane paczką:


Po rozpakowaniu okazało się, że w kartonie kryją się takie skarby:

(Cukierków było dużo więcej, ale nie dotrwały do zdjęcia 😉)

Lenka wprawdzie uprzedziła na swoim blogu, że paczka będzie większa w ramach rekompensaty za długie czekanie (jakie długie? czas mi tak szybko ucieka, że nawet się nie zorientowałam, że czekam!) ALE nie sądziłam, że aż taka wielka! Lenko! Raz jeszcze, oficjalnie i publicznie 😀 dziękuję Ci za cudowną niespodziankę! Bardzo, bardzo mnie ucieszyła! 

I jak widać, nie tylko mnie! 

Kochani, dziękuję wszystkim, którzy wraz ze mną przejęli się maturą mojej córki i wytrwale jej kibicowali, co było dla mnie ogromnym wsparciem psychicznym ❤️ którego bardzo, bardzo potrzebowałam!💓

Komentarze

  1. Och, ależ wspaniałości dostaliście!!! A Rudolf we wszystkim cudnie wygląda - choćby w rudym ćwierćgolfie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to była wspaniała nagroda! A co do 'Rudolfa' to wiesz, jak się mówi-ładnemu we wszystkim ładnie😉♥️

      Usuń
  2. Kiedys byla seria ksiazeczek "Kot, który..." dołączany chyba do Wyborczej... Ale dotad nie udalo mi się dorwać tej serii, mam tylko któryś tom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kociak zainteresowany książką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy czytelnik! Ja mogę przeczytać dopiero jak on skończy 😉🤭

      Usuń
  4. Fajna interpretacja tematu. Bardzo podobają mi się przemocowe dziewczyny.
    Paczka od Lenki to same wspaniałości. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana! ♥️Dziewczyny są całkiem fajne, jak już nikogo na siłę nie chcą ubierać 😉
      Paczka od Lenki mnie bardzo ucieszyła, nie spodziewałam się aż tylu darów!

      Usuń
  5. Lenka to jest bardzo kochana dziewczyna. Dostałaś wspaniałą niespodziankę. A te Twoje panny to sa zadziory, no ale dbaja o kolegę, żeby mu zimno nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jest kochana!
      A moje panny...cóż, nie wyciągałabym pochopnych wniosków co do ich opiekuńczych porywów w stosunku do kolegi ... Nigdy nie wiadomo, co im po tych plastikowych główkach chodzi 🤭

      Usuń
  6. PS. Na ostatnim zdjęciu Twoje kotko wygląda, jakby już było podekscytowane lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie! Widać, że dziewczyny miały przednią zabawę ubierając Rudolfa. :) A nagroda to same cudeńka. Kot zdaje się czekać aż mu poczytasz. :)
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!❤️A dziewczyny, jak to dziewczyny, urządziły sobie zabawę kosztem kolegi... 😉 Nagroda od Lenki naprawdę cudowna i zaskakująco ogromna! A kot sam będzie sobie czytał, czas się usamodzielnić!😉dość niańczenia😁😁😁

      Usuń
  8. Nie wiem, czy zdążę na czas na tę edycję zabawy, bo coś nie mam ni czasu, ni pomysłu, ale Twój wpis jest świetny, a nagrody naprawdę robią wielkie wrażenie! Mmm, Michaszki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zdążyć, masz jeszcze 3 dni! Pobaw się ze mną! 😉🤗 Oj tak, nagroda naprawdę przeszła moje najśmielsze oczekiwania - Lenka jest niesamowita!

      Usuń
  9. Oj Miru nie wiem czy dziewczyny ubierają Rudolfa, a może go rozbierają? Znakomita interpretacja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to psotnice! Ty masz rację, one faktycznie mogły do rozbierać a ja naiwna dałam się nabrać... 😉 muszę na nie bardziej uważać!

      Usuń
  10. Zapomniałam dodać, że kot z ostatniego zdjęcia wygląda jak główny bohater książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, on jest przekonany, że jest bohaterem tej książki! 😁 ściskam Cię serdecznie!😘

      Usuń
  11. Wooooow, ale fajny ten Rudolf. Ale klata noooo 😃😃😃 Robi wrażenie. Przemodel trzeba przyznać. Koty superowe :) Nawet dla nich książka się znalazła. Całuję

    Kasia Dudziak, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, klatę to on ma! I nie zawaha się jej pokazać 😁 Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów! 💓 i ściskam serdecznie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty