Minione jesienie

 Tym razem post bezlalkowy. Rozłozyło mnie paskudne choróbsko i mimo, że już czuję się dużo lepiej, wciąż niestety nie jestem w pełni zdrowa. A za oknem moja ukochana pora roku kusi cudownymi kolorami liści i niepowtarzalnym  zapachem powietrza... I chociaż duch aż się rwie, żeby wziąć lalki do torby i iść na długi spacer, ciało stawia opór. Cierpię, kiedy muszę siedzieć w domu, jestem trochę jak pies, który potrzebuje się wybiegać... Cóż, jeszcze trochę, jeszcze parę dni i mam nadzieję, że ziści się moje marzenie! A tymczasem przeglądam zdjęcia z minionych jesieni - jesieni, których już nie ma... pozostało mi jednak po nich trochę zdjęć, którymi bardzo chcę się z Wami podzielić. Wybrałam takie, które chyba najbardziej oddają mój zachwyt jesienią i moje nieprzemijające uwielbienie dla tej pory roku. Miłego oglądania!



























Takiej właśnie pięknej, złotej jesieni Wam życzę!🧡 I dobrego tygodnia!💛



Komentarze

  1. kobieto! jak Ty przecudnie widzisz jesień!!! gapię się w zachwycie!!! życzę Ci bardzo dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję! 💓💓💓
      Oj, już naprawdę przydałoby się wyzdrowieć! 😔

      Usuń
  2. Och jakże jesiennie się porobiło 🍁🍁🍁 tak jak lubię 🌿🌿🌿 Miru, zdrowia więcej niż szafy pomieszczą 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia 🧡
    Dużo zdrówka. Mam nadzieję że wydobrzejesz na te najpiękniejsze dni jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo💓też mam taką nadzieję, tęsknię za 'moim' lasem!

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia i pełni sił! Jesień jest taka piękna, ale mam wrażenie, że od kilku lat coraz mniej tych kolorów. Kiedyś zdecydowanie dłużej utrzymywały się na drzewach złote i czerwone liście, a teraz są zielone, a zaraz potem już drzewa są łyse. Przynajmniej ja to tak odbieram. W dodatku kasztany kwitnące pod koniec września to już u mnie normalka. Piękna jest jesień w twoim obiektywie. Mogłabym mieć jesień przez cały rok, tylko taką bardziej słoneczną. :)
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wracam💪🏻dziękuję Ci bardzo!🧡Uwielbiam jesień, to mój czas! Ale faktycznie jakoś szybciej liście opadają... albo może nam się tak wydaje? Łyse drzewa też mają swój urok, zwłaszcza w połączeniu ze śniegiem, kojarzą mi się wtedy z Breughlem😁

      Usuń
  5. Dużo, dużo zdrówka i obyś jak najprędzej znów mogła wyruszyć w teren! Twoje jesienne kadry są przecudne (szczególnie trzy ostatnie)! Złota jesień to także moja ulubiona pora roku 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, już powoli wracam💪🏻a kaszleć pewnie będę jeszcze z miesiąc 🙈Cieszę się, że spodobały Ci się moje jesienne fotki!😘

      Usuń
  6. Piękne pejzaże. Dużo zdrówka! Będzie dobrze. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej jak najszybciej! <3

    Tak, dokładnie to samo czułam leżąc dwa tygodnie z powodu przymusowego odpoczynku... Te wszystkie kolory za oknem, a człowiek uziemiony...
    Ale jesień jeszcze trwa i jest piękna. Może choć trochę nadrobimy.

    Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💓już jest lepiej, skoro tyle osób mi dobrze życzy, to musi zadziałać!🥰
      No właśnie, sama wiesz doskonale jak to jest... za oknem coraz piękniej, a Ty uwięziona w domu zastanawiasz się,czy zdążysz wyjść zanim wszystkie liście opadną a złota jesień zamieni się w szarą i ponurą... Nadrobimy !💪🏻

      Usuń
  8. Też jestem chora :( Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, współczuję - ja już się wygrzebuję stopniowo ze stanu rozkładu... Dziękuję bardzo za życzenia i z całych sił się odwzajemniam💓, a kysz chorobo! A kysz!

      Usuń
  9. Piękną jesień utrwaliłaś na zdjęciach. Życzę Ci Miru szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję💓już jest coraz lepiej, na szczęście!

      Usuń
  10. Ja też nienawidzę chorować kiedy na dworze jest pięknie i kolorowo. Mnie powoli zaczyna rozkładać przez zmianę pogody. Fotki jesienne prześliczne. Dużo zdrowia Miru

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Mam nadzieję, że jednak Cię nie rozłoży, a jeśli rozłoży, to na chociaż na krótko... Dużo, dużo zdrowia Ci życzę i ściskam serdecznie! 💓

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty