Tiana

 I oto, po wielu miesiącach chcenia, dzięki niezrównanej Manguście doczekałam się mojej Tiany z serii Disney Ily4 ever. Zachwyciła mnie odkąd ją zobaczyłam w internecie - ona i tylko ona z całej serii! ❤️ Niecierpliwie śledziłam paczkę, podróżującą z UK w iście żółwim tempie, następnie znosiłam niekompetencje naszej rodzimej poczty... Ale w końcu znalazła się w moich rękach! Mangusto! Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję!!!💓

Dziewczę na żywo okazało się jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach. Lalka jest również przyjemnie ciężka, co bardzo lubię. Na początek zabrałam ją tylko na szybką sesję balkonową, bo z racji 'opieki naprzemiennej' (razem z córką i jej chłopakiem) nad kotem - rekonwalescentem, rzadko wychodziłam z domu.



Dziś nadarzyła się okazja do zabrania Tiany w plener... W cień i zieleń drzew, bo upał był straszny. Na szczęście wiał wiatr, ale i tak ciężko było wytrzymać z gorąca.










Jak widać, zmieniłam jej bluzkę na bardziej pasująca kolorystycznie do spódniczki. Nie byłabym sobą, gdybym nie wyposażyła jej w glany 😉 do których dostała pasiaste podkolanówki. Jestem nią zauroczona! ❤️ 

A  tutaj mój dzielny kotunio tuż po operacji... 

Jak już puściło znieczulenie, stało się  jasne, że nie można zostawić go bez opieki w tę pierwszą noc... Do 4 rano pilnowała go moja córka, a od 4 była moja warta. Denerwował się, chciał zdejmować kołnierz... trzeba było go cały czas pilnować. 



Mój wojownik ❤️ Dziś już jest praktycznie wszystko zagojone, kołnierz zdjęty, sierść powoli odrasta... Będzie dobrze!

Spokojnego tygodnia wszystkim! 💚

Komentarze

  1. Czarny Rycerz przepiekny!
    bez kolnierza zjawiskowy
    no i najważniejsze - zdrowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiana i mnie zairoczyla
    ciesze się Twoją radością
    w lesnej odslonie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję udanego nabytku! Mangusta jest wspaniałą pomocniczką w zakupach! Duzo zdrowia dla Kocisława! niech się troskom nie daje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że kocio dochodzi do siebie. Tiana zaś po twoich przeróbkach wygląda znacznie lepiej. Żółty to zdecydowanie jej kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty