Katniss Everdeen

 Lalka Katniss była moim wielkim lalkowym marzeniem... Przeglądałam internet w  jej poszukiwaniu, ale jak już się zdarzała, to bardzo rzadko, i to w zawrotnych cenach. Podchodziłam do tego z filozoficznym spokojem, bo przecież wiadomo, że jak lalka ma do nas trafić, to prędzej czy później trafi. Okazało się, że jednak Katniss była mi przeznaczona ;). Wygrzebałam ją w 'lumpie', nie wierząc własnym oczom. Kamuflowała się bardzo dobrze w różowym stroju baletnicy... Jednak brak oryginalnego stroju nie był w stanie zmącić mojej radości! No bo kto by się spodziewał?! Katniss w 'lumpie'?! Pod stosem pluszaków?! Sama do tej pory w to nie wierzę. Z wrażenia aż nie zrobiłam jej żadnego zdjęcia w tym baletowym wydaniu, ale myślę, że nie ma czego żałować. Oto Katniss już zadomowiona u mnie:



Katniss okazała się muzykalna ...


ten sweterek też był dość przechodni, zrobiony dla Barbie astronautki, a dostała go w końcu  Victoria Jane :)

Po jakimś czasie dostała inny strój, stworzony specjalnie dla niej. Uszyłam jej też torebkę.





No i żeby nie było - akurat ten sweterek nie jest przechodni, Vince ma własny. Tylko czapkę raz na spacer pożyczył...



Komentarze

  1. Też jestem zdania, że jak lalka jest nam przeznaczona, to prędzej lub później do nas trafi. Gratuluję spełnienia marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę niesamowite, że trafiłaś na nią w lumpie. W dodatku jest w świetnej formie. Gitara bardzo jej pasuje. Kto wie, może zostanie gwiazdą rocka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak niesamowite, że do tej pory ciężko mi w to uwierzyć... Ma tylko odrobinkę zdezelowane kolana, wyglądają jakby ktoś koniecznie chciał je wygiąć w drugą stronę... Ale to szczegół.
      Może faktycznie coś będzie z tego jej brzdąkania, zobaczymy! ;)

      Usuń
  3. Piekna bez dwoch zdan!!!
    Swietna w miejskiej stylowie
    z pozyczona czapka :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty