Historia Jade część 3

Pewnego dnia Jade wyszła na spacer, wiedziona nieodpartą potrzebą zebrania myśli w samotności. Krążyła po okolicy, wybierając odludne miejsca i starając się nie rzucać w oczy przechodniom. Jednak był tam ktoś, kto ją zauważył, rozpoznał i podążył za nią. 

Była to Jun, przyrodnia siostra premiera, która wróciła do kraju po ukończeniu ekskluzywnej angielskiej szkoły z internatem.


 Okazało się, że miała coś bardzo ważnego do powiedzenia. Coś, o czym koniecznie Jade musiała się dowiedzieć.



- Jakiś czas temu, przechadzając się po pałacu, zauważyłam, że ministrowie  rozmawiają o czymś przyciszonymi głosami... Schowałam się i postanowiłam posłuchać...


- ... po chwili dołączył do nich mój przyrodni brat!


- ... dziękował im za "wspaniale przeprowadzoną akcję pozbycia się niepotrzebnych elementów" !




- ... oraz prosił o dalsze wparcie w zalecaniu się do władczyni! Jade, on chce poślubić twoją siostrę i przejąć całą władzę w kraju! Doprowadzić ten kraj do ruiny! Jade, to przez nich umarli wasi rodzice!!!


- ... byłam zdruzgotana, kiedy się o tym dowiedziałam... Od razu zaczęłam cię szukać, wiedziałam że tylko tobie mogę o tym powiedzieć. Pałac ma uszy, nie ufam tam nikomu, a już najmniej mojemu bratu! Luo Cheng jest w niebezpieczeństwie! Nie możemy dopuścić, żeby mój przyrodni brat zmusił ją do małżeństwa, to będzie katastrofa nie tylko dla niej, ale dla całego kraju! 



Jade nie była wcale zdziwiona tym, co powiedziała Jun, ponieważ całkowicie pokrywało się to z jej podejrzeniami. Brakowało tylko dowodów na to, że za całym tym chaosem stał premier i jego chora ambicja. Poprosiła zatem Jun, aby miała się na baczności, ale również żeby zrobiła wszystko, co tylko jest możliwe w celu zdobycia dowodów zbrodni i manipulacji. Błagała Jun aby, w miarę swoich możliwości, zniechęcała Luo Cheng do ślubu z premierem. Mała Jun, dziewczyna  o nieskazitelnej moralności, posiadająca wysoko rozwinięte poczucie sprawiedliwości oraz bardzo kochająca swój kraj, obiecała pomóc

ciąg dalszy nastąpi ;)


Życzę wszystkim spokojnego tygodnia! <3


Komentarze

  1. Jun bohatersko ostrzegla Jade - oby udalo Im sie nie doprowadzić do tego fatalnego w skutkach małżeństwa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządna z niej dziewczyna, mam nadzieję, że jej misja się powiedzie! Oby Luo Cheng nie dała się omamić premierowi-nawet jeśli nie z własnej woli , to pod wpływem jakichś substancji ,które mogą jej ukradkiem dodawać do posiłków...

      Usuń
  2. Jun zachwyca nie tylko swymi przymiotami ale i uroda❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Można powiedzieć, że u niej uroda i charakter idą łeb w łeb;)

      Usuń
  3. Wciągam się coraz bardziej w tę historię i czekam na kolejne części. Fantastyczna powieść się szykuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, cieszę się, że Cię wciągnęło! Mam nadzieję że się nie rozczarujesz... ❤️

      Usuń
  4. Uwielbiam intrygi, ale i happy endy, więc mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze. Bardzo podobają mi się sweterki obu dziewczyn. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciii, ja też uwielbiam happy endy, zwłaszcza że w prawdziwym życiu tak rzadko się zdarzają... Mam tylko nadzieję, że moje lalki nie mają jakichś własnych dramatycznych planów co do rozwoju akcji !;) Miło mi bardzo, że zauważyłaś sweterki :) Jade zwinęła sweterek Florence Nightingale, a Jun dostała własny.

      Usuń
  5. Historia coraz ciekawsza, ale jej zilustrowanie to mistrzostwo. Sceny z podsłuchiwania rozmowy wyszły doskonale, jak kadry z filmu! Ależ to fotogeniczna panienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa! ❤️ bardzo się cieszę, że Cię zainteresowała ta historia !

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty