Ekipa remontowa

 Przy okazji małej rewitalizacji przedpokoju (w założeniu, bo w praktyce okazała się większym remontem), zaczęłam się zastanawiać,  które lalki mogłyby się ewentualnie włączyć do pomocy ;). No, bo dlaczego nie ? Mieszkają za darmo, ubrania dostają,  mają sesje zdjęciowe...Mogłyby choć trochę pokazać, że to doceniają! ;) Odwdzięczyć się!

Do remontu zaprosiłabym panów lalków... ostatnio pojawiło się u mnie kilku Kenów, mimo iż wcześniej (czyli wtedy, kiedy mieli plastikowe włosy) leżeli daleko poza kręgiem moich zainteresowań, oprócz jedynego długowłosego Kena fashionisty, który dostał z czasem ruchome ciało. Ale nagle okazało się, że lalkowie z serii bmr oraz looks są całkiem fajni...zatem trzeba było ich do siebie zaprosić! 

Oto pierwszy kandydat do ekipy remontowej , Ken bmr:




Ma na imię Sigurd i działa w grupie rekonstruktorskiej ...I jak widać,  bardziej go obchodzi jego miecz niż mój remont !

Może następny będzie bardziej chętny do pracy... To Ken z serii looks,  u mnie Rochka ( kojarzy mi się z francuskim tancerzem o tym imieniu ) 




Niestety , on wydaje się bardziej zajęty tańcem niż ewentualną pomocą w remoncie ... Ale nie traćmy nadziei,  zostało jeszcze dwóch! 



To Chris... bardzo zajęty roztaczaniem swego uroku przed lalkami i myśleniem o niebieskich migdałach... I nie wygląda na to, żeby znalazł czas na coś więcej! 

Cała nadzieja w Johannesie ! On tu mieszka najdłużej, no i powinien być wdzięczny, że dostał to ruchome ciało...



A nie, on też nie może, zajęty jest. Muzyki słucha. 

A mój Indianin z serii looks? Może chociaż on będzie służył mi pomocną dłonią?





Chyba jednak nie wstanie dziś z łóżka... Cóż,  wychodzi na to , że moi Kenowie nadają się tylko do zdjęć! ;)

A jednak znalazł się ktoś,  kto chętnie mi pomoże w pracach remontowych:


To się nazywa kobieca solidarność!



 Życzę wszystkim dobrego nadchodzącego tygodnia ! <3 

A jeśli przypadkiem też jesteście w trakcie remontu,  to niech on nie trwa za długo;)

Komentarze

  1. A to leniwce z twoich panów! :) Przynajmniej jedna panna jest chętna do pomocy, choć pewnie tylko pędzle potrzyma. Trzeba przyznać, że ci się chłopy rozmnożyły. Ja póki co mam tylko dwóch (w tej skali). Najbardziej spodobał mi się twój Johann. Do twarzy mu ze słuchawkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Blogger postanowił mnie nie rozpoznać, ale to pisałam ja - Anka.

      Usuń
    2. Oj, ja też miałam przez jakiś czas problemy z bloggerem , on chyba lubi płatać figle ... no jakoś tak mi się te chłopy rozmnożyły, nawet nie wiem jak i kiedy 🙈 i co z tego , skoro do pracy się nie rwą ... Ale chociaz wyglądają 😜 Panna niby chciała pomóc, ale chyba jednak bardziej poskakać po drabinie;) i tak to wygląda...

      Usuń
  2. Men w czarnym podkoszulku choc leniwiec wygrywa ranking na najprzystojniejszego niepomagacza ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem mu, bo wpadnie w jeszcze większe samouwielbienie ! 😉

      Usuń
  3. Dzielnaś na maksa, o Remontująca Samodzielnie🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka tam dzielna...Lubię tak sobie dłubać 😀

      Usuń
  4. z taka ekipa- remont minie bardzo szybko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to bywa z ekipami...czasem jak sama nie zrobisz to nie bedzie zrobione 😉 😜

      Usuń
  5. Super kolekcja. Twoi panowie żyją w innym świecie, nie dziw że szukają blasku i chwały. Fajna ta różowowłosa panna, ale chyba patrzy którego poderwać. Z wysokości lepiej widać, ot do czego potrzebna jej była drabina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz , a ja naiwna myślałam że ona naprawdę rwie się do pomocy! No tak, moi lalkowie zdecydowanie żyją w innym świecie...otoczeni dziewczynami , przyzwyczajeni do zachwytów pod swoim adresem a nie pracy fizycznej ;) Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa! ❤️

      Usuń
  6. Panowie fajni, ale takich leniwców pogoniłabym miotłą. Dobrze, że chociaż panna uratowała honor plastików 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniwce skubańce doskonale wiedzą, że ich nie pogonię i dziady korzystają 🤪🤭 jakby mattel robił więcej fajnych lalkowych panów, to ci nie byliby tacy rozpuszczeni!😉

      Usuń
  7. Hahaha, ekstra post. I jakie to życiowe... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, czyżby niechcący wyszło na jaw moje rozczarowanie facetami? 😜

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty