Jesienna ekipa

 Nadeszła jesień, moja ukochana pora roku. W końcu, po wykańczających letnich upałach, mogę odetchnąć z ulgą i wreszcie poczuć się sobą. Uwielbiam zapach jesiennego powietrza, liści i tę romantyczną aurę, jaką zawsze miała dla mnie ta pora roku. Nic dziwnego, że kiedy wreszcie nadeszła, a ja stwierdziłam, że potrzebuję odstresowania na cito, wylądowałam z lalkami w plenerze. Cóż, nie da się ukryć, że nie jest to jeszcze jesień w pełnym rozkwicie swoich kolorów, ale rude czupryny moich lalek nadrabiają braki kolorystyczne w naturze ;) Nacieszałam się jesienną pogodą jak szalona, szkoda, że jeszcze tak mało liści opadło, bo z tej radości mogłabym się nawet w nich wytarzać ;) ... tymczasem pozostałam przy fotografowaniu :)






Greta okazała się wprost stworzona do jesiennych klimatów :) ale oprócz niej do torby wskoczyło jeszcze parę innych lalek, które koniecznie chciały pochwalić się nowymi sweterkami:








Towarzystwo całkiem fajnie pozowało, ale niespodziewanie to rudy Chris okazał się gwiazdą i zawładnął sesją. Może dlatego, że jak dotąd nie zrobiłam mu porządnych zdjęć, a może po prostu to jego urok tak zadziałał ;) ...po prostu nagle zorientowałam się, że fotografuję już tylko jego ;)

















 ...a dla tych, których już zmęczył Chris, a raczej ilość zdjęć z nim ;) -  mały chochlik:



Moja jesienna ekipa żegna się już z Wami i serdecznie pozdrawia, a ja życzę spokojnego, dobrego tygodnia wszystkim czytającym te słowa! <3 I żeby jesień dawała Wam tyle radości i energii, ile mi daje!




Komentarze

  1. Absolutnie moje barwy, klimaty, aury - dziękuję za tę sesję 🌿🌿🌿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo😘 Niech tylko spadnie więcej liści, to się razem wytarzamy! 😉🍂🍁

      Usuń
  2. Chris wie, kiedy przodować 🦋🦋🦋

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale jesienni! zagapiam się z uznaniem!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️ jeszcze czekam na więęęcej kolorowych liści!

      Usuń
  4. Cudny jesienny klimat! Rudzielce wpisują się w temat wprost idealnie. Greta i Chris to niekwestionowane gwiazdy tej sesji, choć reszta też wypadła świetnie, a każdy sweterek to małe cudeńko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ❤️ rudzielce ratują sytuację, bo na te płomienne jesienne kolory trzeba chyba jeszcze z 2 tygodnie poczekać, tak mi się wydaje..

      Usuń
  5. Ja też kocham jesień i jestem w tej chwili przeszczęśliwa patrząc za okno.
    A jak do tego dodać jeszcze piękne zdjęcia rudej ekipy - cud miód! Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #teamJesien 🍁To chyba najbardziej malownicza pora roku!
      Cieszę się, że moje rudzielce przypadły Ci do gustu! ❤️

      Usuń
  6. I ja kocham jesień, te kolory, znośne temperatury...Ale co Ci będę pisać, masz tak samo.
    Zdjęcia zachwycają, a sweterki są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam tak samo,jak Ty 🍁🧡💛jesień to mój żywioł! Aż się zastanawiam, czy znów nie przefarbować się na rudo ... Dziękuję Ci bardzo za tyle pochwał!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty