Pierwszy śnieg


 Nie ukrywam, że jestem całkowicie bezbronna wobec magii śniegu... W nocy spać nie mogę, bo siedzę w oknie i obserwuję jak biały puch leci  z nieba, poranek zachwyca mnie oślepiającą jasnością (tak bardzo potrzebną teraz), energia mnie rozpiera i gna w plener, żeby się tym cudem nacieszyć!  Po prostu śnieg sprawia, że budzi się we mnie pełen radości dzieciak! 

Tak też było wczoraj. Wybrałam się do lasu, ale oczywiście musiałam zabrać ze sobą nową lalkę, mimo że obiektywnie jej strój mało ma wspólnego z zimą ;) Uznałam jednak, że ładnie będzie się prezentowała na śniegu, i chyba nie myliłam się! Chłodna piękność w chłodnym otoczeniu ...

 Oto efekty wczorajszej wyprawy do przysypanego białym puchem lasu:

















 Dobrze jest się czasem położyć w śniegu i popatrzeć na drzewa nad sobą...



I na biały, odmieniony świat dookoła:

Magiczny świat,  otulony białą kołdrą, kojącą nerwy i smutki...

 

Lalka tuż po przybyciu do mnie wyglądała tak (i nie spodziewała się,  że wkrótce zostanie wystawiona na mróz ;) ): 







 Jest tak śliczna że po prostu musiałam ją mieć!

 

A tak już zupełnie z 'innej beczki' - w piątek dostałam tajemniczą paczkę:

Myślicie, że wytrzymam? 🤭

 

 

Spokojnego tygodnia wszystkim !💙❄️


 

Komentarze

  1. Ja tez tak mam!!! Stoje w oknie
    i łapię wzrokiem rozpruta kołdrę
    śniegu - teraz juz wiem, czemu
    Ślicznotka musiała się suszyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz moj zachwyt ❄️❄️❄️💙
      Tak, dziewczyna troszkę się zmoczyła w akcji 😉

      Usuń
  2. Miru, ja tez bym nie wytrzymała!
    Pokazuj nam swego bobasa 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci pięknego nabytku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ile tego śniegu u Was napadało! Przepięknie jest. Nowa panna rzeczywiście śliczna I cudnie wygląda na tle białego puchu.
    Nie otwieraj paczki przed czasem. Zobaczysz, jaka radość będzie potem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napadało cudnie! 💙❄️Niestety już się zapowiada ocieplenie pod koniec tygodnia ...I znów będzie ciemno...
      Co do paczki , to hm, na pewno masz rację...😉 🙈🤫

      Usuń
  5. Jak pięknie! U mnie rano w sobotę było trochę biało, ale śnieg szybko znikał. Zazdroszczę twojej Kurhn takie wspaniałej wycieczki do lasu. Mam tylko nadzieję, że nie zmarzła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U mnie też już po śniegu... 😞 Ale dobrze, że chociaż przez chwilę było tak pięknie i zdążyłam to uwiecznić! Lalka trochę się pomoczyła, ale nie narzekała więc chyba jej się też podobało! 😉

      Usuń
  6. Piękna lalka! :) Gratuluję ;) Sesja magiczna, ten śnieg... U mnie tylko lekko się zabieliło i niestety po paru godzinach śnieg znikł :( Co do "Nie otwierać przed 6 grudnia"... Hmn ja tam roku nie widzę? Pewnie chodzi o 2021!!! Otwieraj śmiało!!! :))) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !🤗 Ech, i u mnie już po śniegu...wróciła wszechobecna szarzyzna... Cieszę się, że choć przez moment było tak pięknie!❄️💙 Co do paczki ... To jest dobry trop! Na pewno chodziło o 2021!🤭 Również pozdrawiam!🤗

      Usuń
  7. Lalka jest cudowna, a zimowa sceneria bardzo jej pasuje. Też lubię śnieg, ale najbardziej wtedy, gdy towarzyszy mu lekki mróz i wszystko jest piękne i świeże. Tej ciapy, co mam za oknem - brrr, nie znoszę.

    Ja bym nie wytrzymała. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham śnieg, a moja ulubiona zimowa pogoda to mróz i słońce, w którym pięknie skrzy się śnieg...Ten niestety długo nie poleżał i wróciła szarość...
      Ja też nie wytrzymałam 🤭

      Usuń
  8. Ta panna to ma psotne spojrzenie. Oj uważaj na nią. Cicha woda, cos czuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? 😁 Muszę ją mieć bardziej 'na oku' w takim razie... 🤔

      Usuń
  9. Cudna ta lala, wdzianko tez ma urocze. Wyjątkowo śliczna buźka.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! 💓Lalki Kurhn mają śliczne i bardzo dopracowane stroje świetnej jakości, jestem nimi niezmiennie zachwycona.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty