Prezenty

 Moja rodzina od dawna wie, że najbardziej ucieszy mnie prezent z tych trzech kategorii: lalki, płyty, książki...zgodne z tym, czym się aktualnie interesuję/na co mam tzw. fazę;) 

W tym roku pod choinką znalazłam dwie lalki, o których od dawna marzyłam ❤️ i dziś chcę pokazać jedną z nich. Jestem nią po prostu zachwycona!!! Założyłam jej spodnie, bo jak dla mnie trochę kuse są te jej oryginalne ciuszki...

Zdjęcia robiłam tuż po wigilii, wczoraj u mnie w domu oraz dzisiaj, przy okazji rodzinnego spotkania u kuzynki. Wszystkie zdjęcia są wykonane przy sztucznym świetle, zatem kolory mogą być oddane nie do końca realistycznie, ale uznałam, że takie 'świąteczne' fotki też mają swój przytulny urok. Poza tym, niestety, pogoda jest wybitnie mało wyjściowa i kompletnie nie malownicza - pada, wieje i jest po prostu szaroburo...

A oto jedno z moich spełnionych marzeń - Lily Cheng!




















A drugą lalkę pokażę przy innej okazji ...jak już uszyję jej strój, który na razie mam w głowie;) no i mam nadzieję, że jeszcze spadnie śnieg...

Mam nadzieję, że Wy również dostaliście swoje wymarzone prezenty i cieszycie się tak bardzo, jak ja!

Ściskam mocno! 💓

Komentarze

  1. Cudniasta że aż strach -
    cieszę się z Tobą 🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nastała wielka radocha!!!🤗🥰😘❤️

      Usuń
  2. Śliczna! Takie prezenty są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! ❤️Mało co jest w stanie mnie bardziej ucieszyć, jeśli chodzi o materialne przedmioty 😁

      Usuń
  3. Piękna elegantka ! A zdjęcia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily ma naprawdę ciekawą urodę, ale nie jest w moim stylu. Cieszę się Twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz wraz ze mną! ❤️

      Usuń
  5. Miło jest znaleźć pod choinką wymarzoną lalkę. :) Gratuluję prezentu. I widzę, że nowa lokatorka została zaakceptowana także przez kota. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło, dziękuję! ❤️ co do kotów, to wiesz... jeden bardzo zainteresowany a drugi ostentacyjnie obojętny! 😀

      Usuń
  6. oooo! fajnie mieć rodzinę, która wie, co Ci podarować! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dwa lata temu slyszalam 'a nie wolałabyś jednak czegoś innego'? 😉 ale fakt, taka rodzina to skarb!

      Usuń
  7. Bardzo interesująca. I choć preferuję bardziej barbioszki, to nie powiem, moje oko uważnie oglądało każde zdjęcie. Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!💜
      Wiesz, że dopiero wygrzebałam że spamu Twój komentarz? Dobrze, że teraz a nie za 5 lat ...🙈

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty