Wesołych Świąt! ❤️

 Moje lalki i ja życzymy Wam cudownych,  i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia❤️a tym, którzy ich nie obchodzą - życzymy wspaniałego odpoczynku! Niech Wam będzie radośnie!🤗

Do życzeń koniecznie chciały pokazać Barbie extra, których stylistyka wpisuje się  w tę 'choinkową', tym bardziej, że całkiem niedawno dołączyła do nich czwarta koleżanka 😉









- Chwileczkę, jeszcze ja! - wtrąciła się Spectra. - Będę udawać ducha minionych Świąt z 'Opowieści wigilijnej'!


Odpoczywajcie, kochani💜. Dla mnie to najbardziej 'magiczny' czas w roku, i choć bezskutecznie już chyba szukam tego uczucia z dzieciństwa, to jednak i tak jest to wyjątkowy czas. Wszystkie przeszłe Święta - rodzinne spotkania, śmiech, głosy osób, ktorych już nie ma - wciąż żyją w mojej pamięci i sprawiają, że jednak gdzieś jest ta odrobinka magii, leciutka jak płatek śniegu i tak samo jak on ulotna ❄️

Komentarze

  1. Wspaniale pannice extra pasują
    kolorowe rozświetlone radością
    istne Celebrytki Każdego Dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia więcej niż szafy pomieszczą 🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia i radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne światło na tych fotkach. Magiczne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty