Piękna noworoczna

 Za oknem niestety mało zimowo... Bardziej wygląda to na skrzyżowanie deszczowej wiosny z wietrzną jesienią, chociaż wiem, że w niektórych rejonach Polski trochę śniegu się pojawiło...

Cóż, na szczęście zdążyłam zrobić kilka zdjęć na śniegu mojej pięknej Kurhn, która jakoś tak mi się kojarzy z nowym rokiem... Przyleciała z Chin pod koniec 2021 roku i jeszcze nie miała swojego 'solowego występu' na blogu, a zatem czas na to najwyższy!












Według mnie śnieżne tło bardzo jej pasuje! Jest taka rozczulająco urocza!

A przed rozpakowaniem wyglądała tak:


Czy Wy też tęsknicie za śniegiem tak bardzo, jak ja? 

Cudownego weekendu życzę! ❄️❤️

Komentarze

  1. Piękna Pani
    piękne okoliczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biało, skrząco i cudownie jasno! ❄️❄️❄️

      Usuń
  2. Piękna lalka i niezwykle klimatyczna sesja 🥰
    Za śniegiem nie tęsknię. U mnie gmina jest na bakier z odśnieżaniem i przedzieranie się samochodem przez takie drogi to zło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 🤗❄️
      Rozumiem, to na pewno jest uciązliwe i niebezpieczne, ja nie jeżdżę samochodem, ale nieodśnieżony chodnik dla pieszego jest wielkim wyzwaniem, zwłaszcza jak spieszę się rano do pracy... Ale na mnie nieodmiennie działa magia śniegu, dając mi tyle szczęścia i serotoniny, że wszystko inne schodzi na dalszy plan 💙❄️

      Usuń
  3. Przepiękna "Kura" <3 Też mi brakuje takiej zimy z prawdziwego zdarzenia- żeby śnieg spadł i się utrzymywał dłuższy czas. Mi się jeszcze nie udało machnąć zimowej sesji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kura dziękuje uprzejmie za komplement😉💓
      Oj tak, zdecydowanie brakuje takiej porządnej zimowej pogody, z ostrym słońcem i skrzącym się cudnie śniegiem! Pocieszę Cię, ja też nie zdążyłam zrobić porządnej sesji, udało mi się dosłownie złapać te parę momentów i nic więcej... Może jeszcze doczekamy się pięknej zimowej pogody!

      Usuń
  4. Wiesz, że ja nie tęsknię za śniegiem :D Choć fakt, wygląda malowniczo. Piękne zdjęcia z bardzo urokliwą panną. Z zaskoczeniem stwierdzam, że bardzo jej ten śnieg pasuje :O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, Ciebie nie muszę pytać, wiem że jesteś istotą ciepłolubną😄i jest mi tym bardziej miło, że doceniasz malowniczość śniegu!💙 Też mi się wydaje, że pasuje tej pannie! ❄️

      Usuń
  5. Chineczka ślicznie wygląda na śniegu i płaszcz ciepły ma w sam raz. :) Niedługo będzie pewnie świętować Rok Królika. Trzeba tylko parę królików znaleźć. :)
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się urodziłam w Roku Królika, więc mam do niego szczególny sentyment ...niech przychodzi, jestem gotowa😉🐰No właśnie ten jej płaszcz mi się niesamowicie podoba, z tą futrzaną lamówką!

      Usuń
  6. Świetna, zimowo- śnieżna sesja. Jak widzę, pannie mróz niestraszny w tym pięknym płaszczyku. Śliczna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna. I to prawda, zimowa aura doskonale jej pasuje. Podkreśla urodę i czerwień stroju. Wspaniałe zdjęcia.
    Przyznam, że pudło również mnie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! ❤️ Pudło piękne i chyba przez to trochę zwlekałam z wyjęciem jej z niego... Ale nie żałuję, lalka musi 'oddychać' 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty