Zabawa w Zaciszu Lenki

 

Po raz pierwszy biorę udział w jakiejkolwiek blogowej zabawie! Bardzo spodobały mi się jej zasady oraz fajne, luźne podejście autorki. Styczniowe hasło przewodnie lenkowej zabawy brzmi "Czarny nie marny", co dla mnie, osoby mieszkającej kątem u dwóch kotów, w tym jednego czarnego, kojarzy się bardzo jednoznacznie 😀 6 kg kociej osobistości to jest zdecydowanie 'czarny nie marny'! 😉
Lenka dała pełną dowolność w zakresie techniki i środków wyrazu, a ponieważ ostatnio przypomniałam sobie, jak ogromną przyjemność daje mi rysowanie, zdecydowałam się na rysunek... na czarnej kartce, żeby tej czerni było naprawdę dużo!


 
Przeważnie ten kolor budzi negatywne skojarzenia, a szkoda. Ja chciałam pokazać pozytywną stronę tej barwy. Odczarować jej 'złą opinię'. Bo czerń może być ciepła, otulająco miła i przytulna... Jak mruczący czarny kot w długą, zimową noc 💜

Komentarze

  1. Wspaniała aksamitna nocka 🐾🐾🐾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I aż nie chce się wychodzić spod kołdry! 🤗

      Usuń
  2. Kocham czarne koty - i te domowe i te dzikie jak puma czy pantera - czarny rumak jest dla mnie jednym z najpiekniejszych zwierząt - wespół z kotami ❣️❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham! 💓
      Właściwie to kocham wszystkie zwierzęta ...oprócz pajęczaków...

      Usuń
  3. Piękny efekt! Kot jest ciałem doskonale czarnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochłania całe światło z otoczenia by tylko on mógł lśnić 😸

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie. Wspaniały rysunek. Niesłusznie mówi się, że czarne koty przynoszą pecha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie niesłusznie💓 A ja cieszę się bardzo, że mogę się z Tobą bawić! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękny rysunek powstał na czarnej kartce. Fajny kot.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny rysunek i wspaniały światłocień! Stworzyłaś niesamowity nastrój. To prawda, czerń nie musi być smutna czy nudna. Ja lubię łączyć ją ze srebrem i złotem, a czarny brokat przydaje elegancji i szyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, że Ci się podoba! ❤️ czarny brokat! Tak!!!

      Usuń
  7. Fajny ten kotek..i te oczy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ❤️ i również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetny obrazek! Bardzo mi się podoba:)
    Serdecznie pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! ❤️ również pozdrawiam 🤗

      Usuń
  9. Portret Twoich 6 kilogramów mruczenia rewelacyjny! Ja, niestety, nie mam talentu do rysunków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️ A Ty masz tyle innych talentów, że rysowanie faktycznie możesz już sobie darować!

      Usuń
  10. A ja uwielbiam czerń szczególnie czarne koty :)

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty