Baśniowi chłopcy

 Moich pięknych Chińczyków już kiedyś pokazywałam, przy okazji snucia historii Jade, ale jeszcze nigdy nie występowali jako główni bohaterowie postu, co według mnie jest niewybaczalnym niedopatrzeniem 😉. Kupiłam ich na fali fascynacji chińskimi dramami (która wcale nie mija nie z czasem) a zwłaszcza 'The Untamed' oraz 'Word of honor'. Wsiąkłam bardzo w tę stylistykę, sposób przedstawienia świata, gdzie magia była wszechobecna i splatała się w jedną całość ze światem realnym, a eteryczni bohaterowie w swych zwiewnych szatach walczyli w powietrzu, za nic mając grawitację... 

Moi lalkowie nie obrazują żadnych konkretnych postaci, są raczej kwintesencją ich wszystkich. Oczywiście jest możliwość kupienia lalek, obrazujących bohaterów z wyżej wymienionych dram, wykonanych z wielką dbałością o szczegóły, jednak ceny ich są adekwatne do jakości, a zatem dość, hm, wysokie... A tańsze wersje niestety wyglądają 'trochę źle', że tak powiem. 

A oto moi baśniowi chłopcy:















Bruneta kupiłam razem z tym wspaniałym strojem, który posłużył mi za wzór do uszycia szat blondyna (zamówiłam go golutkiego jak fabryka stworzyła). Trochę czasu poświęciłam najpierw na znalezienie odpowiednich materiałów (używane bluzki i koszule w sh), dodatków pasmanteryjnych i w końcu na samo szycie. Część na maszynie, część ręcznie aż w końcu strój był gotowy i blondyn mógł dołączyć do swego partnera.



Wraz z moimi eterycznymi chłopakami życzę wszystkim dobrego i spokojnego tygodnia! 💜

Komentarze

  1. Niestety nie znam historii Jade i szczerze - żałuję. No trudno, niemniej jednak sama zaczęłam interesować się kulturą chińską. Wyrazem tego ma być moja MNF Lishe (leżąca jeszcze w pudle... bo nie ma ciała). Super wyszło Ci ubranko. Jest 100% z baśniowego świata chińskich legend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję! ❤️
      Nie znam się zupełnie ma bjd, ale zawsze jestem pod wielkim wrażeniem niezwykłego uroku tych lalek i z przyjemnością zobaczę Twoją! Jak już dostanie ciało, oczywiście 😉
      'Historia Jade' to wymyślona przeze mnie (dość naiwna, ale dużą frajdę sprawiło mi jej pisanie) opowiastka, zainspirowana pewnymi lalkami...
      A chłopcy pojawili się tutaj:

      https://pepperonid.blogspot.com/2022/06/historia-jade-czesc-3.html

      Usuń
  2. Pierwsze foty niby witraże
    Efekt wprost bajeczny 🌙🌙🌙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drzewko takie witrażowe, prawda? Muszę spytać kuzynki o nazwę, bo to w jej ogrodzie było 😊

      Usuń
  3. Jasnowłosy Młodzian przywodzi mi na myśl Króla Elfów - niby
    eteryczny ale bije od Niego
    jakaś majestat i tajemniczość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak ma w sobie charyzmę! 🧝🏼‍♂️

      Usuń
  4. Podziwiam Twe uszytki, o Miru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio bardziej w koreańskich produkcjach byłam - chocby serial o prawniczce z zespilem Aspergera, kochającej świat wielorybów 🐳🐳🐳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi bardzo ciekawie! Ja jednak potrzebuję bardziej konkretnego oderwania od rzeczywistości☺️

      Usuń
  6. Obaj są niezwykle urodziwi i mają jakąś magię w sobie. Z przyjemnością się na nich patrzy.
    Strój, który uszyłaś jest tak perfekcyjny, że myślałam, że to małe chińskie rączki go stworzyły. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też widzisz w nich tę magię! ❤️ małe chińskie rączki bardzo by tu pasowały, ale to niestety tylko moje polskie łapki 🤣dziękuję!

      Usuń
  7. piękni- zagapiam się z uznaniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja znajomość "chińszczyzny" ogranicza się do filmu "Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok", dawniej zaś oglądałam dramy japońskie i koreańskie. Mogę polecić One Pound Gospel, Shark i My Unfortunate Boyfriend. :) Piękni ci twoi chłopcy. Brunet podoba mi odrobinę bardziej. Chyba obaj czekają już z utęsknieniem na wiosnę. A strój zrobiłaś fenomenalny! Śmiało możesz rozkręcić produkcję masową. :)
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szczerze polecam Ci te dwa tytuły, o których wspomniałam w poście, obie dramy bez problemu znajdziesz na yt i kto wie, może też Ci się spodobają? 😉 Pamiętam jak byłam w kinie na 'Przyczajonym tygrysie, ukrytym smoku' i jakie to wtedy było dla mnie przeżycie... fajnie, że jednak mimo wieku i upływu czasu wciąż mogę trafić na coś, co spowoduje ten szczery zachwyt ❤️ Bardzo się cieszę, że chłopaki Ci się podobają-mi brunet też trochę bardziej, ale ciii 🤫...

      Usuń
  9. Faktycznie są piękni, dostojni... I cudne fotki im zrobiłaś. Te drzewka super się wpasowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za tak miły komentarz! ❤️

      Usuń
  10. Obaj są piękni i mają w sobie to coś ❤️
    Mi najbardziej podoba się blondyn. Swoim wyglądem przypomina Legolasa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiało magią. Obaj wyglądają ciekawie, ale bliższy mi jest blondyn. Zerknij Miru proszę na wynik lutowej zabawy.:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo❤️ blondyn już mi tu w samouwielbienia wpadł od tych wszystkich komplementów 😉
      Zerknęłam - ale super! Cieszę się niesamowicie! 🥰🥰🥰

      Usuń
  12. Są niesamowici. A zdjęcia zachwycające. Zwłaszcza w tych kręconych gałęziach wierzby. *_* Czysta magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! 💚Jak tylko zobaczyłam te gałęzie, wiedziałam, że są stworzone dla moich chłopców... wpasowali się w magiczny sposób!

      Usuń
  13. Doskonale Cie rozumiem. Piękni ci chłopcy z Chin. Nie wiedziałam, że można gdzieś kupić takie lalki. Jestem totalnie zaskoczona.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty