Luty w Zaciszu Lenki

 


Lutowe hasło w zabawie Lenki to:

Pasterz pije Mamrota,
skończyła się jego robota.

Nie ukrywam, że gdyby nie podpowiedzi ze strony pomysłodawczyni, nie miałabym pojęcia, jak to ugryźć 😉 ale poddawać się nie chciałam, bo lubię wyzwania. Postanowiłam podejść do hasła z przysłowiowym przymrużeniem oka i powstało takie oto zdjęcie z dość 'bezbożną' interpretacją - mój pasterz nie dość, że zaopatrzył się w całą skrzynkę alkoholu,to jeszcze namawia do złego biedną 'owieczkę' 🤭
 

Mam nadzieję, że się chłopina opamięta do końca karnawału 😉

Komentarze

  1. Ciekawa interpretacja, tematyka wyzwanie / hasła w Zabawie z niespodzianką.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooooo! pięknie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcie, cieszę się że bierzesz udział w zabawie. Fajnie ubrana parka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest zabawa, to trzeba korzystać! 😉 również pozdrawiam! 😘

      Usuń
  4. "Ze mną się nie napijesz?!" :) No jak tu odmówić takiemu przystojniakowi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba też nie odmówi, chociaż ilość ją trochę przeraża 😉

      Usuń
  5. W dużym supermarkecie:
    On: bierzemy skrzynkę czy dwie?
    Ona: ale ja jestem na diecie, mogę najwyższej główkę dwie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super interpretacja. Świetne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty