Spełnione marzenie

 Jakiś czas temu spełniło się moje największe marzenie, jeśli chodzi o lalki Barbie. Śmieje się, że tak długo o tej lalce marzyłam, że aż ją do siebie przyciągnęłam...Może tak właśnie było? Cóż, lalki najwyraźniej pojawiają się w naszym życiu wtedy, kiedy chcą, a nie wtedy, kiedy akurat mamy na nie fundusze 😉 Ale jak już się pojawiają, to przecież nie można zaprzepaścić takiej okazji! Przez pewien czas myślałam, że już nigdy jej nie będę miała...A jednak mam. Jest. Stoi sobie w witrynce i spogląda w moją stronę... Moja wymarzona Fan Bingbing ❤️


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym pozwoliła biednej Fan marnieć w pudełku... Nacieszyłam się nią w jej oryginalnym opakowaniu a potem wypuściłam na słoneczko:












Ta sesja miała wyglądać zupełnie inaczej. Marzyła mi się leśna polana pełna wiosennych kwiatów... Ale nie mogłam dłużej czekać i kiedy tylko nadarzyła się słoneczna okazja, przegoniłam Fan po polu  😉 Właściwie to ona sama wygląda jak piękny kwiat, prawda? Na pewno jeszcze nie raz będę robić jej zdjęcia, a póki co dojrzewam do tego, żeby rozpuścić jej włosy 😁


Komentarze

  1. Cudowna i wspaniala!!!
    Gratuluje, Miru 🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, niepowtarzalna lalka, jedyna w swoim rodzaju. Jest na co patrzeć- i na nią i na piękny plener :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! ❤️ Plener jeszcze trochę 'łysy' ale myślę, że widok Fan wynagradza wszystko 😊

      Usuń
  3. Zjawiskowa panna. Cieszę się razem z Tobą, że wreszcie ją zdobyłaś. Suknię ma genialną, pozuje pięknie. Wspaniałą sesję jej zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo radość jest większa, jak można ją dzielić z kimś, kto to rozumie!❤️dziękuję Ci bardzo!🤗

      Usuń
  4. Gratuluję wspaniałej zdobyczy! Fan była i na mojej wishliście, ale teraz już całkowicie zrezygnowałam z Barbiowatych na rzecz żywic. Jest taka pełna wdzięku i majestatu. Ja pewnie zaraz dokonałabym profanacji, urwała jej łeb i wsadziła na MtM :D Oczami wyobraźni widzę ją wśród kwitnących drzew, ale trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Zresztą ona sama robi efekt "wow", gdziekolwiek by ją umieścić.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️ To prawda, Fan sama jest jak kwiat, ale i tak nie ominie jej kwiatowo-leśna sesja! Muszę tylko trochę poczekać... Jakoś lubię ją na tym jej ciałku, ma duży urok i pasuje mi, jest całością. A może to też kwestia ceny... bo mam oporów przed przesadzaniem na mtm tanich fashionistek 😁
      Bjd zachwycają mnie od lat, ale są poza zasięgiem moich finansowych możliwości... I chyba lokalowych też 😉 Dlatego tak bardzo lubię podziwiać je u innych-między innymi u Ciebie!🤩

      Usuń
    2. Co do bjd, to kiedyś mówiłam dokładnie tak jak ty. I popatrz jak to się skończyło. :D
      Anka Mazovshanka

      Usuń
    3. Dałaś mi teraz do myślenia! 🙈

      Usuń
  5. Cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie.
    Panna jest piękna❤️
    Gdyby była moja, to razu przesadziłabym ją na MTM.
    Ma niezły potencjał i czekam na więcej fotek z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!❤️ Ja mam jednak opór przed przesadzaniem na mtm lalek kolekcjonerskich, ona jest całością i jako taka jest doskonała, choć oczywiście za cenę mniejszej mobilności podczas pozowania. Tak samo nie przekładam starych Barbie, bo tamte ciałka mają dla mnie niepowtarzalny urok... każdy ma swojego bzika 😉

      Usuń
  6. Przepiękna dziewczyna, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty