Lansik w plenerze

Nie pamiętam już, kiedy ostatnio zamawiałam coś sobie w zakładzie krawieckim... Myślę, że musiało to być bardzo dawno temu, bo zwyczajnie nie pamiętam... Ale ostatnio poczułam potrzebę zamówienia sobie szytych na miarę dżinsów. Raz się żyje! Z tym, że może nie do końca miały być one na mnie... 😉 raczej na moją mini me. A jeśli dżinsy, to tylko z pracowni Kamelii💜! Oczywiście, to musiały być dzwony, bo to mój ulubiony krój i bardzo rzadko zdarza mi się nosić inny fason spodni... Kameliowe dżinsy są niesamowicie dokładnie wykonane, starannie uszyte i ogólnie wyglądają tak, jakby Kamelia jakimś magicznym sposobem zmniejszyła dżinsy 'dla ludzi'... Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że dołączyłam do grona szczęśliwych posiadaczy tych kultowych dżinsów!




To nie są dżinsy, to dzieło sztuki! Jestem nimi zachwycona i pełna podziwu dla umiejętności krawieckich (magicznych?) Kamelii. 

Ale jeśli komuś się wydaje, że dżinsy dostała moja mini me, to niestety jest w błędzie... Tak, wiem, napisałam przecież, dla kogo zamówiłam te dzwony. Nie wzięłam jednak pod uwagę faktu, że wraz z przesyłką od Kamelii będę odbierać z paczkomatu lalkę - dawcę ciała dla jednej z moich ulubionych fashionistek (nr 170). I takim oto dziwnym zrządzeniem losu dżinsy trafiły nie do tej lalki, dla której były przeznaczone. Dostały się pewnej przebojowej niebieskowłosej, która miała je 'tylko przymierzyć' 😉 a później już zdjąć nie chciała!



Oczywiście, Blue chciała jak najszybciej polansować się w nowych spodniach w plenerze, musiała jednak cierpliwie poczekać, aż będę miała w końcu trochę czasu. Mimo, że sobota okazała się szara i deszczowa, (chociaż dość ciepła), na szczęście udało mi się zrobić Blue parę fotek - w przerwach 'między deszczami'.

















Tak więc moja mini me nadal bez spodni, ale nie traci nadziei, że Blue może kiedyś znudzą się te dzwony... 😉

Cudownego weekendu wszystkim życzę!💓

Komentarze

  1. Portkami od Kamelii i nie tylko nimi - zachwycam się niezmiennie (u mnie Roszpunka 40cm przechwyciła je od tonerek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, czyli Twoje lalki też praktykują podkradanie sobie ubrań!🙈
      Tak, Kameliowe wyroby są wyjątkowe! 💜

      Usuń
  2. Blue & jeans ??? No nie mogło być inaczej 🌈🌈🌈 uroczy duet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano nie mogło... Co tam ja, co tam mini me... Po co jej spodnie🤪

      Usuń
  3. Uszytki Kamelii to absolutna doskonałość lalkowych strojów, a do tego ta lalka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - doskonała doskonałość!💓 dziękuję!

      Usuń
  4. Wszystkie ciuszki z pracowni Kamelii są prawdziwymi majstersztykami. Jak dziewczyna dorwała się do tak luksusowych portek, nie ma szansy że odda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie ma szans żeby oddała...I właściwie to wcale się jej nie dziwię! 😍

      Usuń
  5. Ogromnie dziękuję za tak miłe słowa na temat moich jeansów. Bardzo, bardzo się cieszę, że Ci się podobają. ❤️
    Blue jest wspaniałą modelką! Piękna lalka. I zdjęcia też ekstra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo dziękuję Ci za czas, poświęcony uszyciu tak cudnych spodni! ❤️ No i fakt, Blue wygląda w nich wyjątkowo zgrabnie!

      Usuń
  6. Fajowakie te spodnie. Mam kilka ubranek od Kamelii i są naprawdę starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️To jest staranność na mistrzowskim poziomie, coś nieprawdopodobnego!

      Usuń
  7. Tak, spodnie (ale nie tylko ) wychodzące spod igły Asi to małe dzieła sztuki. Moje dziewczyny też mają kilka par i są zachwycone.
    Blue jest śliczną, bardzo charakterystyczną, panną. Świetnie wychodzi na fotach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Blue przypadła Ci do gustu❤️
      Asia to mistrzyni!

      Usuń
  8. Dżinsy wyglądają rewelacyjnie. To faktycznie dzieło sztuki i czapki z głów za jakość wykonania. Chyba sama odezwę się do Kamelii, z prośbą o uszycie spodni dla moich panien. Bardzo mnie zachęciłaś tym wpisem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są warte każdej wydanej złotówki, z całego serca polecam, bo warto!❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty