hide

 Tym razem chcę pokazać figurki Qposket, przedstawiające japońskiego muzyka hide, czyli Hideto Matsumoto, chyba najbardziej znanego z bycia gitarzystą legendarnego zespołu X Japan (mimo, że nagrywał zarówno solowo, jak i ze swoimi zespołami Spread Beaver czy Zilch). Nie tylko genialnie grał na gitarze, ale również komponował...

 2 maja minie ćwierć wieku od jego odejścia...

Jak dotąd udało mi się zebrać dwie figurki, obie dostałam w prezencie od mojej córeczki <3 Figurki są przepięknie wykonane, z tak wielką dbałoscią o szczegóły, że aż muszę wrzucić zdjęcia hide, żeby było dokładnie widać podobieństwo. Zdjęcia muzyka, które zamieszczam poniżej, pochodzą z cudownie wydanego albumu z fotografiami autorstwa Hideo Canno.













 

Album jest rewelacyjnie wydany - z rozkładanymi stronami, przezroczystymi wklejkami, na których nadrukowane są zdjęcia, z holograficzną wstawką na okładce... Ciężko to pokazać na zdjęciach, ale chociaż spróbuję:















Cudownej majówki życzę wszystkim! Dla mnie 'cudowna majówka' to przede wszystkim święty spokój, ale Wam oczywiście życzę, aby każdemu udało się poczuć tę cudowność według własnych potrzeb! 💛❤️💛❤️💛

(Przez długie lata majówka kojarzyła mi się tylko z moimi urodzinami, w tym roku jednak zbliżająca się matura córki przesłania wszystkie inne kwestie...)



Komentarze

  1. Płyta dopracowana genialnie! Ach to oko! A ostatnia fota taka metaforyczna - nie znikamy póki w czyjejś pamięci trwamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana💓 To jest album z fotografiami , płyty są mniej efektownie wydane, ale też atrakcyjne wizualnie.

      Usuń
  2. Kolorowe skrzaty ogrodowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia nie tylko z maturą

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze! Świetne są te figurki! Bardzo mi się podoba majówkowa sesja! Też lubię święty spokój, ale niestety majówkę mam roboczą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!💜ojej, przykro mi, że dla Ciebie majówka będzie pracująca, ale mam nadzieję, że odbijesz to sobie kiedy indziej! 💪🏻

      Usuń
  5. Nie zbieram tych figurek, ale muszę przyznać że są niezwykle słodkie 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wieeelkie oczęta robią swoje! 😉 dziękuję za odwiedziny!😘

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za udaną maturę! U mnie święty spokój to najlepszy możliwy program na dni wolne :). Obie figurynki śliczne, Qposkety swego czasu bardzo mnie kusiły jako obiekty zbieracze, ale koniec końców zdecydowałam się na nendoroidy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za trzymanie kciuków, bardzo proszę trzymaj je mocno... 💓
      Qposkety są wizualnie śliczne, ale dość 'drętwe' 😉 ale koniecznie chciałam mieć cokolwiek przedstawiającego hide, zwłaszcza że taeyangi hide są okrutnie drogie...

      Usuń
  7. Ciekawy wpis i niesamowita mini kolekcja ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się spodobało! 💓

      Usuń
  8. Oczywiście mocno trzymam kciuki za maturę! Zarówno figurki, jak i album są śliczne. Nawet takie statyczne gadżety mogą cieszyć oko. :) A piosenki hide siedzą mi w głowie do dziś: Ever Free, Misery, Hurry Go Round, Pink Spider to moje ulubione. Marzy mi się Taeyang hide, ale pewnie to marzenie nigdy się nie spełni. I pamiętam te wywiady z X-Japan, kiedy hide się śmiał, pokazywał krzywe ząbki i pocieszałam się, że nie tylko ja mam krzywe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo💚 i proszę, potrzymaj te kciuki jeszcze troszkę, ale najmocniej jutro...
      Też mi się marzy taeyang hide, ale sądząc po tym, jak zawrotne ceny osiąga na mercari, to raczej pozostanie w sferze marzeń... Ja uwielbiam Pink spider, Tell Me, Dice, Beauty and stupid... no i oczywiście jego gitarowe popisy w X Japan, w moim ukochanym Kurenai i Rose of pain... i paru innych 😉
      Hm, zabiłaś mi ćwieka tymi krzywymi zębami, jakoś nie zauważyłam tego u niego (Toshi chyba ma krzywe zęby...?🤔) ale za to hide miał asymetryczne usta, tak jak ja 😁 więc to od razu zauważyłam. 😉

      Usuń
  9. Przyznam, że nie znam twórczości tego muzyka. Ale chętnie posłucham.
    Figurki są fantastyczne. I pięknie pokazałaś je na zdjęciach.
    Ja nawet nie zauważyłam majówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! 💓Wiesz co, a ja nie zauważyłam, że maj praktycznie już przeleciał... dziś koleżanka mi napisała, że to ostatnia niedziela maja... Nie mam pojęcia, gdzie podziały się te wszystkie dni...

      Usuń
  10. Artysty nie znam. Figurki są naprawdę świetnie zrobione.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty