I zaświeciło słońce

 Jakiś czas temu zamówiłam na Aliexpress śliczne sukienki dla dwóch z moich Azonek (tych, które rok temu latem były ze mną we Wrocławiu). Nie miałam okazji wcześniej ich pokazać (a teraz też pokażę tylko jedną 😉) ale kiedy przeczytałam kwietniowe hasło na zabawę u Lenki 'różowy księżniczkowy', to pomyślałam, że różowa sukienka doskonale sprawdzi się w tym temacie! Oto zdjęcie, które bierze udział w zabawie:

I jeszcze Lenkowy banerek


 

A poniżej reszta dzisiejszych fotek. Słońce świeciło tak mocno, że musiałam lalkę chować w cieniu, ponieważ grzywka rzucała jej cień na oczy! Myślę jednak, że jej się podobał ten spacer, niebieskie niebo... i arktycznie zimny wiatr 😉


 







Według mnie wygląda jak wcielenie zadowolenia ze spaceru😁

Komentarze

  1. Przeslodko na maksa 🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sesja i wspaniała modelka. Bardzo dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za super pomysł z zabawą! Również pozdrawiam!❤️

      Usuń
  3. Zdecydowanie panna ma dobry humor. :) Różowości bardzo do niej pasują. Gdyby miała rękawki i headdress (lub wielką kokardę na głowie), to byłoby wcielenie stylu sweet lolita. :) Bardzo lubię też takie uczesanie w dwa kuce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, pomyślę nad pełnym lolicim strojem dla niej i jej koleżanki, muszę tylko znaleźć pasujące materiały! Dziękuję Ci bardzo!❤️

      Usuń
  4. Ależ słodka! Im bardzo pasują takie falbanki. A tego słońca to jak na razie jak na lekarstwo, więc trzeba się cieszyć każdą chwilą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💜 to prawda, cieszmy się każdą słoneczną chwilą, tym bardziej że ostatnio znów szaro i chmurzasto...

      Usuń
  5. Fajna sesja zdjęciowa, urocza lalka. Super interpretacja hasła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, że tak uważasz! Dziękuję 💓

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty