Majówkowe wspomnienia

Cóż, dawno już powinnam się przyzwyczaić, że moje lalki mają więcej atrakcji niż ja... I zdecydowanie więcej beztroski. Razem z córką jestem teraz w samym środku maturalnego magla (jutro najtrudniejszy dla niej egzamin - z matematyki)... A tymczasem moje lalki wiodą sobie rajskie życie. Oto dowody: 































Tak sobie moje panny korzystały z majóweczki, mimo dość chłodnej pogody. Dobrze im, prawda? 😉

Życzę Wam wszystkim spokojnego i pełnego słońca tygodnia!💚

I trzymajcie, proszę, kciuki za moją maturzystkę🍀

Komentarze

  1. Trzymam mocno! A lalki faktycznie wiodą sielski żywot. :) Siedzą sobie w kwiatkach, bujają się na huśtawce i jeszcze się słodkościami obżerają - takim to dobrze. :) Azonka w soczystej czerwieni wyjątkowo rzuca się w oczy.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!🍀
      Prawda? Afiszują się z tym swoim beztroskim żywotem... Azonka dzień flagi obchodziła 😉😁

      Usuń
  2. Też bym tak chciała po wypoczywać, ale u nas zimno, choć słonecznie. Trzymam kciuki za wszystkich maturzystów. Moja wnuczka tez zdaje. :) Gabriela Calderon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym tak chciała... Dziękuję bardzo!🍀💓Ja też trzymam za wszystkich, wyjątkowo trudno mają w tym roku... Powodzenia Twojej wnuczce życzę!🍀pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. wszystkie znakomicie się bawiły i miały bardzo udana majówkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej panny trochę poczuły tej majówki, mnie śmignęła jakoś boczkiem. Super fotki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż one miały trochę frajdy! Dziękuję ❤️ i ściskam serdecznie.

      Usuń
  5. Powodzenia na maturze córce, a Tobie więcej wolnego czasu życzę :) Podoba mi się ta stylizacja w ciuchach BMR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, bo podobno nie można 😉 na szczęście już bliżej do końca tych zmagań niż dalej, więc zaczynam już widzieć 'światełko w tunelu' ... Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i ściskam serdecznie ❤️

      Usuń
  6. Świetnie sobie radzą, widać która ma charakterek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam, buziaki! 😘

      Usuń
  7. Woooow szałowe lale w szałowych strojach 😍 Piękne. Kibicuję mocno twojej córci. Ja się straszliwie stresowałam na egzaminie maturalnym z matmy. Mam nadzieję że pójdzie jej dobrze.

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    Kasia Dudziak, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!💜Matematyka to niestety dla niej(tak jak dla mnie)bardzo ciężki temat, mam nadzieję, że jakoś uda jej się uzbierać te 30 procent... Zaraz wyruszam na poszukiwanie Twojego bloga!😍😍😍

      Usuń
  8. Ściskam mocno kciuki, tym mocniej, że matematyka to także zmora mojego szkolnego żywota. Nieprawdopodobnym zbiegiem okoliczności moja matura wypadła akurat w trakcie tych dwóch-trzech lat, kiedy tego koszmaru nie trzeba było zdawać. Do dziś uważam, że to przejaw litości ze strony wszechświata ;). Piękne zdjęcia majówkowe, lalkom przynajmniej chłód nie dokucza. Blondynka z fioletowym boa to zdecydowanie moja faworytka :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo doceniam to 'kciukowe' wsparcie, ten maturalny czas zestresował mnie bardziej, niż się spodziewałam... O widzisz, to my musimy być prawie w tym samym wieku, bo i mnie na szczęście ominęła matura z matematyki! To był cudowny prezent od losu, myślę że nie zdałabym matury po prostu, bo przed matematyką zawsze mi się umysł zamykał... Na szczęście moja córka jest pod tym względem trochę bardziej rozgarnięta, chociaż też jej dużo brakuje do tego, żeby czuć się pewnie w tym temacie. Cieszę się, że podoba Ci się zadziorna blondyna, mnie też ona ostatnio zachwyca! Dziękuję za tyle miłych słów!💓

      Usuń
  9. Super zdjęcia. :)
    Widzę, że wiosennie nas nachodzą podobne przemyślenia. Ustawiając ostatnio altanę lalkową miałam dokładnie takie same myśli w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!💓 To prawda, nasze lalki mają dużo lepiej, ale dzięki temu mają moc poprawiania nam nastroju! A w każdym razie tak to sobie wymyśliłam... 😉

      Usuń
  10. Chyba wszystkie lalki wiodą beztroskie życie. Takim to dobrze. Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, może właśnie dlatego tak potrzebujemy tych naszych lalkowych mikroświatów, żeby choć tam było zawsze beztrosko ... Buziaki!♥️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty