Piękna fashionistka

 Wśród biedronkowych zdobyczy udało mi się natrafić na tę piękność - fashionistkę nr 200. Ma wyjątkową, szlachetną urodę i pięknie wychodzi na zdjęciach. Nie pasowało mi w niej tylko szczupłe ciałko, dostała zatem trochę solidniejsze, od Barbie extra z niebieskimi lokami (a dopasowałam tak pięknie dzięki ściągawce od Inki! Dziękuję Ci bardzo!💓) i już mogła wyruszyć w teren, na zasłużoną sesję fotograficzną. 
















Po powrocie do domu stwierdziła, że jednak ta gumka do włosów była za ciasna i boli ją głowa 😉 



Następny post napiszę dopiero za jakiś czas, kiedy wrócę z wyjazdu... I mam nadzieję, że przywiozę trochę zdjęć do pokazania! Chwilowo trwam w jakimś apogeum reisefieber, ale mam nadzieję, że to minie kiedy już wyruszę z domu. Czuję się jak hobbit...🙈

 I oczywiście niezmiennie życzę tylko dobrych rzeczy💓


Komentarze

  1. Hobbitko Ty Moja Kochana! Pannica teraz rozkwitła niczym kwiat wiśni - nie mogę się doczekać kiedy i moja zyska ruchomość wraz z zaokrąglonym wdziękiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak artykulacja jest w sam raz, jak wiesz nie mam ciśnienia ma mtm, lubię jednak jak zginają się łokcie i kolana... A te ciałka extra mają dodatkowo zadowalające moje poczucie estetyki stawy 😉

      Usuń
  2. Pięknego wyjazdu Ci życzę, kochana.
    Panna rzeczywiście śliczna. Ciałka od extra są naprawdę fajne, a grubsze to już w ogóle kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciło mi do spamu Twój komentarz, dopiero dziś go wygrzebałam...dziękuję Ci bardzo 💓
      Ja też lubię tę 'grubsze' fajne nogi mają!

      Usuń
  3. Kochana, jak ja Cię dobrze rozumiem! Reisefieber to moje drugie imię, panikuję przed każdym wyjazdem dłuższym niż dzień, czasem na miesiąc naprzód, obrzydzając skutecznie wycieczkę sobie i innym. Mam nadzieję, że Twoje obawy okażą się nieuzasadnione i będziesz się fantastycznie bawić! A panna jest śliczna, gratuluję świetnej zdobyczy! Ciałko i kwiatowa oprawa bardzo jej pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj siostro w niedoli! Ja co prawda staram się te moje nerwy i lęki dusić w sobie, ale to też nie jest wcale dobrym sposobem... Bardzo Ci dziękuję za słowa otuchy💓, też mam nadzieję, że moje obawy okażą się płonne!

      Usuń
  4. Wspaniała zdobycz i bardzo udana metamorfoza. Życzę aby lęki okazały się niepotrzebne, a wyprawa była udana. Niech to będzie dobry czas dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego wyjazdu! A panna ma rację - z rozpuszczonymi włosami wygląda lepiej. :) I ślicznie pozuje wśród kwiatów, krąglejsze ciałko jej pasuje.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej podróży! Mnie też potrafi boleć głowa od ciasnej gumki czy opaski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️ ja gumek do włosów w ogóle nie używam, wystarczy że musiałam w dzieciństwie...

      Usuń
  7. Kto by pomyślał, że w Robalu dają takie piękne lalki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak! 😉 czasem można przeżyć miłe zaskoczenie 🤗

      Usuń
  8. Śliczna lalka i ubranka. Wiesz może gdzie można niezbyt drogo kupić fajne ciuszki ewentualnie jakieś torebki albo buty dla Barbie? Kiedyś na allegro kupiłam fajne kiecki od babki? która szyła ubranka sama z tafty.

    Buziaki Miru

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A co do kupowania, to ja przeglądam olx, czasem można tam trafić na super ciuszki. A jak mam czas i cierpliwość, to dłubię sama 😉 no i lumpy, giełdy itp... zawsze się rozglądam za lalkami I lalkowymi gadżetami 🤭 Buziaki !😘😘😘

      Usuń
  9. Zamiana ciałka bardzo jej służy. Pięknie jej wśród kwiecia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty