Romantyczne okoliczności przyrody

 Tym razem na sesję plenerową zabrałam Sugę - to po prostu musiał być on, kiedy jestem na świeżo po obejrzeniu filmu 'SUGA: Road to D-day' i w kółko słucham jego nowej płyty 😉

W moim świecie lalkowy odpowiednik Sugi wiedzie spokojne życie wraz ze swoją dziewczyną - Bibi. Wybrali się na romantyczny spacer wśród soczystej zieleni i bujnego kwiecia, a ja rzetelnie dokumentowałam ich poczynania:

Bibi okazała się niezwykle skoczna:




Potem chwilkę odpoczęli i porozmawiali...









... następnie aparat przejął Suga:









Po ilości zdjęć widać,  jak bardzo Suga jest zapatrzony w swoją ukochaną Bibi, która w przeszłości była modelką -  bezimienną fashionistką nr 199. A teraz, wyposażona w nowe, mobilne ciałko i przyodziana w zgrabne ciuszki z olx, może robić wszystko, na co tylko przyjdzie jej ochota! 

A ja wraz z nimi przesyłam Wam całe mnóstwo słonecznej zieloności i życzę dobrego tygodnia!💚









Komentarze

  1. Cudna z nich para, choć początkowo miałam wrażenie, że chłopak jest trochę przytłoczony tryskającą energią Bibi. :) Świetne zdjęcia, para pozuje bardzo naturalnie, a kwiaty zawsze dodają uroku zdjęciom. Spodobały mi się zwłaszcza kosaćce, bo to jedne z moich ulubionych kwiatów. Pozdrawiam.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! ❤️ Bibi go przytłoczyła dosłownie i w przenośni 🤭 cieszę się, że sesja wśród kwiatów przypadła Ci do gustu! Ściskam serdecznie🤗

      Usuń
  2. Urocza z nich parka! Zdecydowanie do siebie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Pasują, że ho ho, ona praktycznie cały czas się do niego tuli, nawet teraz...❤️

      Usuń
  3. Ależ oni super razem wyglądają. Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 😘❤️ myślę, że naprawdę odnaleźli się w tym lalkowymi świecie.

      Usuń
  4. Trudno o coś bardziej romantycznego, niż spacer z ukochaną wśród kwiatów i bujnej zieleni :). Widać, że się świetnie bawili oboje. Bardzo podobają mi się ujęcia w irysach i zdjęcie Bibi z piwonią w obiektywie zakochanego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! ❤️ Mam wrażenie, że są dla siebie stworzeni... On w nią zapatrzony, a ona na nim uwieszona 🤭

      Usuń
  5. O nie cóżeś uczyniła?! Na przedostatniej fotce Bibi zauroczyła mnie - teraz muszę biec do biedronki, moze jeszcze czeka na mnie...to ostatni moment wszak w wakacje mam urlop...od zakupów lalek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ona jest śliczna... Skradła post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taka już z niej złodziejka uwagi 🤭

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty