Nie samą Barbie człowiek żyje!

Oczywiście, Barbie ma urok nieodparty i wciąż kusi coraz to innymi swymi wcieleniami, ale ja lubię różnorodność lalkową, dlatego do Finlandii nie zabrałam tylko samej Ariel. Pojechały ze mną jeszcze dwie inne lalki - Maleństwo (little Dal) i Skrzatka (Hello kitty Famosa). Dziewczęta delektowały się cudownymi okolicznościami przyrody, najpierw w ogrodzie mojej przyjaciółki Niny:





... a potem w ogrodzie Heleny. Szczerze mówiąc, to tak im się tam spodobało, że nie chciały wracać do domu... Pierwszy raz znalazły się na 'osiedlu', które tak bardzo im podpasowało!






Muminki też się tam zadomowiły:




(Dodam, że piękne kamyczki Barbapapy pomalowała Nina osobiście, a Helena sama stworzyła wszystkie ceramiczne 'budowle', które potem ustawiła w swoim ogrodzie. Takie mam zdolne koleżanki! 🥰)

 

Życzę wszystkim pięknego tygodnia💚(i łagodnego przejścia lipca w sierpień)💛

Komentarze

  1. 🌈🌈🌈 wspaniałe bajkowe klimaty!!! A czarnowlosa skrzatka już zapadła w pamięć 🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego tygodnia, Miru 🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że dziewczyny nie chciały wracać, to cudne, zaczarowane miejsce! A kamyczki z Barbapapą i kompanią przypomniały mi o najukochańszej bajce wczesnego dzieciństwa! Przyłączam się też do zachwytów nad zdolnościami koleżanek :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiałam Barbapapę!💓Cudownie zmieniali kształty!
      Oj tak, cudne tam są okoliczności przyrody, kojące bardzo...
      Dziękuję za zachwyty - w imieniu koleżanek! 😉

      Usuń
  4. Strasznie fajne te domki ogrodowe. :) Zwłaszcza Muminki wyglądają przy nich jakby właśnie znalazły nową Dolinę Muminków. :) Little Dal jest przesłodka! A kamyki wprost emanują pozytywną energią.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Muminki są podejrzanie podekscytowane i wyglądają, jakby nie miały zamiaru stamtąd wracać! 😉 Też bardzo lubię tę malutką Dal, jestem przywiązana do tego Maleństwa!
      Pozdrawiam gorąco - chociaż dziś cały dzień chłodno i deszczowo, co akurat lubię 🤫

      Usuń
  5. Znakomita sesja w magicznym miejscu. Pogratulować Twoim koleżankom umiejętności. Pozdrawiam serdecznie Miru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że też zobaczyłaś tę 'magię'! Pozdrawiam 💓😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty