Anna May Wong

Kiedy tylko dowiedziałam się, że lalka upamiętniająca Annę May Wong (amerykańską aktorkę chińskiego pochodzenia - wystąpiła m.in. w filmie 'Szanghaj Ekspres' obok Marleny Dietrich) ukaże się w serii Inspiring Women, wiedziałam, że będę musiała dokonać zakupu! Bardzo lubię Barbie inne, niż typowe blondynki, a już Barbie Azjatki to najchętniej kupowałabym hurtowo...

Oto i ona, bohaterka dzisiejszego posta - Anna May Wong:









Bardzo podoba mi się w swoim oryginalnym stroju i uczesaniu, do tego stopnia, że nawet nie umyłam jej posklejanej grzywki, co chyba było błędem, który zauważyłam dopiero przeglądając zdjęcia. Grzywka jest nieco sztywna i sprawia wrażenie tworu o odrębnej świadomości niż reszta włosów 😉 ale trudno... Nie zarzekam się, że nigdy i przenigdy jej nie przebiorę, ale na ten moment jest dla mnie po prostu idealna. 

Czasem bywa dość przekorna i wtedy wdrapuje się ma drzewo 😉


 

Tak wyglądała po przybyciu:





 A tak z innymi chińskimi dziewczętami:


Ależ ja się cieszę z nich wszystkich! W ich przypadku w 100% sprawdziło się powiedzenie, że jeśli jakaś lalka ma do nas trafić, to prędzej czy później trafi.💓



Dobrego tygodnia życzę! ❤️ I żeby do Was też trafiały te wymarzone lalki... lub inne rzeczy! 😁

Komentarze

  1. Przepiękna, wspaniale wpisała się w Twoje grono panien. Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 💓 Ja również życzę Ci tego samego i ściskam serdecznie!

      Usuń
  2. gratuluję zakupu i pięknych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mold i stylizacja są na najwyższym poziomie :) Piękna panna, która jak widać ma już koleżanki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattel jak chce, to potrafi się postarać 😉 Dziękuję Ci bardzo! 💓

      Usuń
  4. Cudowna!!! Cieszę się z Tobą 💚💚💚 zwłaszcza że mam szansę na tete a tete z Anną

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jaka ona piękna... Powiem Ci szczerze, że mój zachwyt nią był umiarkowany po obejrzeniu zdjęć promo. Ale na tle tego stawu po prostu ożyła... No cudo!

    Piękną masz tą gromadkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ♥️
      Długo szukałam dla Anny jakiegoś fajnego miejsca na sesję, chciałam żeby była na zewnątrz a nie mogłam znaleźć nic dostatecznie 'egzotycznego'... Aż tu nagle z pomocą zjawiło się oczko wodne u mojej kuzynki!

      Usuń
  6. Anna May jest przepiękna, te czerwone usta od razu przyciągają wzrok. Widać też podobieństwo do aktorki, co nie zawsze jest takie oczywiste. Byłaby znakomitym kompanem dla Barbie Charleston, Flapper albo Dance 'Til Dawn. :) Chociaż z innymi pięknymi Azjatkami także prezentuje się wyśmienicie.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w jej przypadku naprawdę Mattelowi udało się uchwycić podobieństwo! Dziękuję! 😘

      Usuń
  7. A mnie ta twarz przypomina Yayę Han :D Ładny ten strój jej zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam sobie tę Yayę wygooglać, bom nieobyta z cosplayerkami, no i faktycznie - podobna jak nic! Tylko Yaya jest nieco bardziej, hm, dorodna 😉

      Usuń
  8. Jest piękna i ma niewiarygodnie urodziwą suknię! Gratuluję wspaniałego zakupu i azjatyckiej kolekcji! Co jedna panna, to wspanialsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! 💓 lubię niezmiernie tę moją azjatycką gromadkę 🤗

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty