Arktyczna piękność

 Okazało się, że Kira - Arctic z serii Dolls of the World (zakupiona kilka lat temu w postaci całkiem nagiej lalki) wcale nie lubuje się w niskich temperaturach, a wręcz przeciwnie - lubi lato i palące słońce. Pozwoliłam jej nacieszyć się tą pogodą, tym bardziej, że specjalnie kupiła sobie w lumpie strój kąpielowy... a niech ma dziewczyna coś z życia 😉







Przy okazji znów wystąpiło urokliwe oczko wodne u mojej kuzynki...

  

  Ostatnio z pomocą Marzeny z Dłubanin Lalkowych (jeszcze raz oficjalnie i publicznie bardzo Ci dziękuję! 💓) zaopatrzyłam się w śliczne tkaninki w krateczkę, w rozmiarze idealnym do lalkowej skali. Dawno już nic nie szyłam, zatem z przyjemnością oddałam się tej czynności:






 Dwa dni - oczywiście z przerwami - zajęło mi szycie, ale skończyłam i jestem zadowolona! Ale to już temat na inny post, najpierw pannie w nowym stroju należy się przyzwoita sesja...


Cudnego tygodnia! 😘


Komentarze

  1. Kira rozpala - ach te arktyczne kobitki 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw spódnicy z pasem wielce intryguje - cóż to za modelka dostąpi zaszczytu wskoczenia weń?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, zawsze miło doświadczyć w życiu jakiejś odmiany i z futrzanych ciuszków przeskoczyć w bikini i poopalać się nad stawem! A może i zanurkować między nenufary ;)? Spódniczka wygląda pięknie, bardzo już chcę zobaczyć ją na modelce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, lalki też mają różne pomysły na siebie, co nie zawsze zgrywa się z zamierzeniami producenta lub naszymi pomysłami 😉 Obiecuję, że niedługo zobaczysz spódniczkę na jej właścicielce😘

      Usuń
  4. No jak ja te Kire rozumie- serio! tez zimna nie lubię!! piękny uszytek poczyniłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? 😉 Ja tam lubię, zawsze można na siebie założyć kolejną warstwę, a jak gorąco, to nic nie zrobię... Dziękuję Ci za miłe słowa ka temat spódniczki!💓

      Usuń
  5. Kiry moim zdaniem są trochę niedoceniane, a przecież mają potencjał. Ty zdecydowanie potrafisz go wydobyć. Arktyczna może być Hawajską i nikt się nie pozna, bo jest bardzo uniwersalna. :) Świetnie prezentuje się w kostiumie. Szalenie ciekawi mnie twoja krateczkowa twórczość. :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci!♥️ Bardzo lubię Kiry, nie są może klasycznymi pięknościami, ale mają w sobie takie subtelne piękno. Krateczka już niedługo się zaprezentuje, jeszcze chwilka! Serdecznie pozdrawiam 🤗

      Usuń
  6. Kira ma w sobie to coś!
    Sama posiadam jedną w swojej kolekcji, ale mam wrażenie, że Twoja jest śliczniejsza ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ma to coś! 💓 Na pewno Twoja też jest śliczna!

      Usuń
  7. Ooo, już się nie mogę doczekać podziwiania tej kreacji <3 Kira bardzo ładna. Jeden z moich ulubionych moldów Mattela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, kreacja to za dużo powiedziane, ale jakoś to wygląda 😉 już niedługo zobaczysz!
      Ja też bardzo lubię Kiry 🤗

      Usuń
  8. To jedna z ładniejszych odsłon tego moldu. Piękna panna. I pasuje jej taki wakacyjny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest wyjątkowo urocza, taka delikatna z tym łagodnym uśmiechem. Podoba mi się też długość jej włosów 😀

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty