Na ostatnią chwilę

Dziś już kończy się sierpień, a zatem nastał ostatni moment ma dołączenie do zabawy w Zaciszu Lenki! Hasło na ten miesiąc brzmiało:

'Rogi ma nie tylko zwierz srogi'

Uznałam, że to świetna okazja, żeby pokazać moją piękną Harley Limestone z Shadow High. Ma na głowie opaskę z uszami, które od biedy mogłyby udawać rogi, gdyby nie to, że Harley trzyma sobie, zupełnie przypadkiem 😉, kartkę papieru - a kartka ma przecież rogi! Towarzyszą jej dwa urocze ślimaczki, rogate stworzonka... każdy z nas w dzieciństwie prosił 'ślimak ślimak, wystaw rogi...' 😉 




Zdążyłam! 💚

Komentarze

  1. Bardzo misie ona podoba! Piękne zdjecie! Jakich ma " rogatych" kumpli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! 💚rogaci kumple już się schowali w swych skorupkach 😉

      Usuń
  2. Mi też się podoba, a z Rainbowkami ciężko jest wstrzelić się w mój gust 😀
    Jest naprawdę wyjątkowa 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że i Tobie przypadła do gustu💚Jak ją zobaczyłam na sklepowej półce to od razu złapałam i wypuściłam z rąk dopiero przy kasie🤣

      Usuń
  3. Śliczna lalka, przyznam się, że nie widziałam jej wcześniej. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja hasła. Dziękuję za udział w zabawie i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie 💚 Twoja zabawa to super sprawa! Ściskam!😘

      Usuń
  4. Rogate też są me ulubione chrząszcze czy owadzie pędraki niczym smocze cudeńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chrząszcze też kocham, rysowałam nawet kiedyś na zamówienie ...

      Usuń
  5. Ćmy ze swymi grzebieniastymi czółkami niczym Rogate Łowczynie Nocnych Wrażeń - ale nie udało mi się dorwać mh może jeszcze kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że gdzieś tam czeka ta jedna lalka, która jest Ci pisana i prędzej czy później do Ciebie trafi!!!💓

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowa interpretacja tematu. Na tej kartce to pewnie ma listę zakupów na nowy rok szkolny. ;) A ślimaki fajnie podpasowały kolorem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💚 Hm, nie pokazała mi nawet, co tam sobie nabazgrała, może faktycznie to lista zakupów! 😉

      Usuń
  7. Ślimaki zdecydowanie w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaki to jedne z moich ulubionych stworzonek, od dziecka mnie rozczulają... Kiedy zobaczyłam je w ceramicznej postaci, to musiałam kupić! 🤗

      Usuń
  8. Ooo, jaka śliczna dziewuszka!! Nie widziałam jeszcze tej panny "na żywca" (tj. na zdjęciach niefirmowych), a prezentuje się uroczo!! Jeden ze ślimaków też patrzy na nią z wyraźnym podziwem :). Przy okazji muszę zdementować prastary mit o serze na pierogi - moje ogrodowe ślimory o wiele bardziej lubią kocie chrupki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewuszka wyjątkowo urocza - polecam! Na żywo jeszcze fajniejsza 😉.
      No co Ty mówisz - kocie chrupki?! A może ślimacze upodobania poszły z duchem czasów i po prostu ser stał się już niemodny? Coś na zasadzie 'ech, moi pradziadkowie mogli sobie wystawiać rogi na serową zachętę, ja bez kocich chrupków nawet nie mam zamiaru wychodzić ze skorupki i basta!' 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty