Kraciasta spódniczka w akcji

Oto spódniczka w krateczkę, którą od początku wymarzyłam sobie dla tej lalki, Aliny. Podobny fason i ozdoby ma spódnica mojej córki, a że bardzo fajnie to wygląda, chciałam uszyć lalce coś w tym stylu; a zatem, kiedy dzięki Marzenie weszłam w posiadanie tkaniny w odpowiednią dla tej skali krateczkę, mogłam przejść do realizacji swojego planu. Wiadomo, że skala lalkowa to zupełnie inna bajka i nie wszystko da się zrobić (w każdym razie - dla mnie nie jest to wykonalne) ale jestem z tej spódniczki zadowolona. To spódniczka na miarę moich możliwości 😁

Koronkową haleczkę oraz gorsercik uszyłam z majtek - czyżby ktoś zainspirował mnie do kreatywnego wykorzystania bielizny? 😉 



Spódniczka sprawdza się również w warunkach nadmorskich plenerów...



...tudzież lokali




A ponieważ zachód słońca pochłonął mnie do tego stopnia, że nie zdążyłam wyjąć lalki, zmuszona byłam, na prośbę Aliny, zrobić mały fotomontaż 🙈

 

Alina w swym nowym stroju poczuła się na tyle atrakcyjnie, że postanowiła spróbować uwodzicielskich sztuczek na Kenie:





Nic z tego nie wyszło. Mimo jej usilnych starań, jegomość ów pozostał niewzruszony jak głaz, nie wykazując najmniejszej ochoty na opuszczenie pudełka i bliższe zapoznanie się z Aliną... W takim razie - niech sobie siedzi w tym pudle, skoro tak mu tam dobrze 😜!

 Dobrego, spokojnego tygodnia Wam życzę! ♥️



Dodatek specjalnie dla Inki - zdjęcia spódniczki mojej córki. Cóż, teraz widać całą 'mizerię' mojego 'dzieła sztuki krawieckiej' 😉




Komentarze

  1. O nie, jakże nieczuły!!!
    nawet klasyka kratki
    nie połączyła tychże...

    OdpowiedzUsuń
  2. Alina sama w sobie to istne zjawisko - w tym zestawie jednak niczym
    modowy huragan nie pozostawia obojętną mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo w jej imieniu 😉 - taka jest dumna z nowych ciuszków!

      Usuń
  3. Do pełni szczęścia brakuje mi jeno fotki outfitu Twej latorośli 🐱🐱🐱

    OdpowiedzUsuń
  4. Mizerii jakoś nie odnotowalam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka wyszła świetnie, jak i reszta stroju. Jestem pod wrażeniem. Takie spódniczki sama uwielbiałam w innym życiu. Nadal kocham punkowe stroje w stylu Vivienne Westwood albo japońskich magazynów KERA czy FRUITS. Alina wygląda rewelacyjnie w roli modelki, jej makijaż i kolor włosów idealnie nadają się do tego typu stylizacji. Ken może jest innej orientacji. ;) Na pewno Alina znajdzie lepszego adoratora. :) Dobrego tygodnia!
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Myślę, że pod względem odzieżowym dogadałabyś się z moją córką❤️. Co prawda również bardzo podobają mi się takie stroje, ale jeśli chodzi o moje ubrania, to wygoda i praktyczność jest dla mnie najważniejsza... 🙈 O, dobry trop z Kenem, może w takim razie któryś z moich chłopaków skuteczniej go zmotywuje do wyjścia z pudła 😉
      Ten tydzień był wyjątkowo ciężki, zwyczajnie mnie 'przeorał'... oby następny był trochę bardziej przyjazny ... ściskam! ❤️

      Usuń
  6. Alinka wygląda wspaniale, cudna sesja. Adorator pożera ją wzrokiem, ale cóż ma poradzić jak jest uwięzionym sztywniakiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo❤️ Cóż, jakby Ken wykazał choć odrobinę chęci wyjścia z pudełka to od razu bym go odwiązała! Ale uwierz, tasiemki nawet nie drgnęły... 😉

      Usuń
  7. Spódniczka jest super. Wykorzystanie majtek już gdzieś widziałam ;) A panu gratuluję wstrzemięźliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ❤️ Tak, ja też myślę, że wykorzystanie majtek Z PEWNOŚCIĄ widziałaś 😉 Co do Kena - jestem w trakcie ustalania jego orientacji, bo może faktycznie woli innych Kenów, a Alina zupełnie niepotrzebnie popada mi tu w przygnębienie i zaczyna wątpić w swoją atrakcyjność...

      Usuń
  8. Spódniczka jest po prostu fantastyczna, a całość kreacji wygląda szalenie kusząco, ale nawet to nie wystarczyło na sztywniaka z pudełka. Albo jakieś śluby złożył, albo ma inne preferencje ;). Cóż, na to nic się nie poradzi, ale Alina spokojnie może ruszać w miasto (lub nad morze) łamać inne serca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję! ❤️ Alina na razie dość przygnębiona, ale mam nadzieję, że sytuacja wkrótce się wyklaruje... 😉

      Usuń
  9. pięknie wygląda!! Świetna kreacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica wyszła świetnie. I zdjęcia super. Te nad morzem podobają mi się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement z Twoich ust tak bardzo, bardzo cieszy! 💓🥰 dziękuję Ci! 💓

      Usuń
  11. Ogromnie do niej pasuje taka stylizacja. W ogóle to piękna lalka, ale w tych kolorach i fasonach jeszcze bardziej zyskuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Dziewczyna wydaje się stworzona do dość mrocznych klimatów 😉 Dziękuję za miły komentarz! 💜

      Usuń
  12. Ona piękna jest, zasługuje na lepszego faceta Miru, ten niech się buja na palmę. Świetne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 też myślę, że zasługuje na takiego faceta, za którym nie będzie musiała ganiać, a wręcz przeciwnie 🥰

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty