Księżniczka Inków

Ostatnio jakoś krucho u mnie z wolnym czasem, zatem aby poprawić nastrój sobie i Wam, postanowiłam pokazać fotki mojego kolejnego spełnionego marzenia, czyli lalkę z serii Dolls of the world - Princess of the Incas. Zdjęcia robiłam latem, planowałam zrobić jeszcze jedną sesję, ale nie wyszło. Zatem pokazuję to, co mam:















Jestem nią niezmiennie zachwycona, jest według mnie doskonale idealna. Podoba mi się w niej wszystko, nawet nie mam zamiaru jej pozbawiać korony czy przebierać. Jest uosobieniem piękna!
 A tak wyglądała tuż po przybyciu do mnie, razem ze swoją koleżanką (koleżankę też pokażę, w swoim czasie, oczywiście):



 Dobrego i spokojnego tygodnia Wam życzę ♥️ Niech nas otacza piękna jesień ze wszystkimi swoimi odcieniami!

Komentarze

  1. Cudna, taka na bogato. Też bym jej nie przebierała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, księżniczka jest naprawdę przepiękna! Jej twarz ma taki majestatyczny, a jednocześnie łagodny wyraz i tak pięknie pozuje na tle zieleni! Pewnie bym nie wytrzymała i w końcu i tak ją przebrała, ale w swoich szatach i regaliach wygląda idealnie i nie ma potrzeby w niej czegokolwiek zmieniać. Teraz czekam na sesję koleżanki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💓Myślałam o tym, żeby ją choć na chwilę przerwać, ale wtedy musiałabym jej odczepić koronę no i zwyczajnie nie wiem, czy udałoby mi się ją z powrotem tak samo umocować. Więc wolę nie psuć takiej doskonałości... Uwielbiam jej twarz, jest po prostu doskonała!

      Usuń
  3. Szczęściara z Ciebie. Lalka jest genialna!
    Czekam na post o koleżance. Uwielbiam lalkowych Indian 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jestem szczęściarą z wiecznie pustym kontem🙈 Ja też uwielbiam Indian, jak byłam mała to zbierałam takie małe figurki Indian, gdzieś jeszcze kilka ocalało...

      Usuń
  4. Oszalamiajace zjawisko!!! Cieszę się razem z Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Gratuluję. Jak tylko ją zobaczyłam, to pomyślałam - Umina! I przypomniała mi się legenda o zamku w Niedzicy. :) Piękną ma buzię i te złote ozdoby. To teraz trzeba jej piramidę zbudować. :)
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!💓 Nie znałam legendy zamku w Niedzicy i musiałam sobie przeczytać, ale czad! No faktycznie, teraz już mam imię dla mojej księżniczki! Ale budowy piramidy odmawiam, ze względów lokalowych...🙈

      Usuń
  6. Jest idealna, to prawda. Ta lalka to petarda. Zarówno jako sama buzia, ale tez ta stylizacja jest piękna - kolory, kształty... Wspaniała lalka. Gratuluję serdecznie spełnionego marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie!💓czasem aż się boję tego spełniania marzeń, żeby mi ich nie zabrakło... Ale to chyba niemożliwe, mam wrażenie, że marzenia wręcz 'pączkują' i w momencie spełniania się jednego, rodzi się kilka następnych...

      Usuń
  7. To jest jedno z moich jeszcze nie spełnionych lalkowych marzeń... *_* Jest absolutnie cudowna! Idealna! Gratuluję tak pięknego nabytku! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 💓wszystko przed Tobą, wiesz jak to jest! Trzymam kciuki, żebyś spotkała ją na swojej drodze!

      Usuń
  8. Piękna, do tego w cudnym odcieniu niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💓nie mogę się na nią napatrzeć, a ten odcień niesamowicie podkreśla jej bajeczne piękno!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty