Morsowanie w listopadzie

 Pamiętacie Kena, co nie chciał Aliny?😉

Jubileuszowy Ken w wersji silkstone przybył do mnie z przetłuszczoną cerą 


 
i na pewno trochę się tego wstydził,  dlatego twardo tkwił w pudle. A tak mi się przynajmniej wydawało. Pomogłam mu pozbyć się tłuszczu z twarzy, ale on nadal odmawiał wyjścia... Nawet pięknej Alinie nie udało się go namówić na opuszczenie kartonowego domku. Zatem to nie błyszcząca cera przeszkadzała w podbijaniu świata poza pudełkiem...
Zastanawiałam się, jak wybrnąć z tej sytuacji, kiedy przypomniałam sobie o niej:

Jubileuszowa Barbie silkstone! Jakby nie patrzeć - jego para. Ona też była kiedyś przywiązana do swojego pudełka (dosłownie) w którym prezentowała się nad wyraz uroczo, co jednak nie powstrzymało jej przed wyjściem na zewnątrz i zawieraniu nowych przyjaźni.


No, jeśli ona go z tego pudełka nie wyciągnie, to już nie wiem, co z nim zrobić...

 Na szczęście okazało się, że martwiłam się na próżno - zabrałam ich nad morze, żeby sobie pomorsowali w pięknych okolicznościach przyrody, sprzyjających nawiązywaniu znajomości, a tam Barbie od razu wpadła w oko Kenowi! Kiedy tylko zobaczył, jak idzie w jego kierunku, aż wyskoczył z pudła! 

'Służę ręczniczkiem' - zaoferował się.







Oboje są dość sztywni, żeby nie powiedzieć - drętwi😉, więc zacieśnianie tej relacji może trochę potrwać... Barbie kusi i zwodzi, jeszcze zerka gdzieś w bok, ale Ken już zrobił maślane oczy i trwa w zachwycie... 
 
Przerobiłam kilka zdjęć, żeby uzyskać bardziej retro vibe:


Chyba troszkę między nimi iskrzy, co? Mam wrażenie, że coś z tego będzie! 
❤️❤️
A Wy jak myślicie?

Zostawiam ich na tej plaży😉i życzę wszystkim dobrego tygodnia! 💓

 

Komentarze

  1. Happy End 🎈🎈🎈
    (choć dla nich to
    raczej początek)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze <3 Zwłaszcza te przerobione zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💓 chciałam uzyskać efekt zdjęć jak z lat 60-tych ubiegłego stulecia...

      Usuń
  3. Wspaniała sesja Miru. Barbi udaje niedostępną, ale Ken skruszy ten lód. Piękna z nich para.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 😘 Tak, ja też sądzę, że Ken jest coraz bliższy osiągnięcia celu 💓

      Usuń
  4. Mam nadzieję że coś z tego będzie!
    Kenio fajny, jednak tłusta cera mnie zniechęciła, bo w końcu go nie kupiłam.
    Na twoich zdjęciach wyglądają bosko 🩷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, że nie dałaś się skusić, tłuszczyk się ładnie zmył i nie wraca. A fajnie mieć ich w parze🥰

      Usuń
  5. Idealna z nich para! Każdy prędzej czy później znajdzie swoją połówkę. :) I bardzo pasuję im ta dostojna stateczność. No, nie są tak rozrywkowi jak ich bardziej młodzieżowi koleżanki i koledzy, ale swoje hobby znaleźli, morsowanie do nich pasuje. :) A morze jesienią jest cudne, chociaż nigdy nie miałam okazji przekonać się o tym osobiście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💙Zdecydowanie nie są zbyt rozrywkowi 🤭ale najważniejsze, że mają wspólną pasję i się dogadują. Morze jesienią i zimą bardzo polecam, wtedy można zobaczyć piękno plaż i posłuchać kojącego szumu fal!

      Usuń
  6. W zdjęciach retro, super dopasowałaś atmosferę do estetyki lalek. Tylko ona jest taka śmiała... co na to ówczesny cenzor? ;-) Ciekawe, że Twoje niektóre Twoje posty na FB wyświetlają mi się tylko na komórce, a na kompie nigdy. Tak samo jest z postami Ayi. Chyba przestałam ogarniać współczesną technikę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia retro przypadły Ci do gustu! 🥰No nie wiem, czy ona jest śmiała, czy zwyczajnie kusi biednego Kena, udając niedostępną i patrząc w bok 😉A co do techniki to ja jej też nie ogarniam, ale to tak między nami 😉 bardzo mi miło, że tu zajrzałaś!💓

      Usuń
  7. Fajna para. Co oni tacy wstydliwi? Wystarczył mały wypad na plażę we dwoje i zaraz się wyluzowali :)

    Spokojnego dnia Miru

    Kasia Dudziak Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem właśnie, jakieś zahamowania chyba mają czy coś 😉 pozdrawiam serdecznie! 💓

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Pięknie razem wyglądają, zdjęcia są cudowne a te przerobione kardy dają świetny vibe! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moim 'kąciku' 🤗 bardzo mi miło, że spodobała Ci się moja retro parka! Również pozdrawiam i zapraszam w każdej chwili 🥰

      Usuń
  9. podziwiam osoby morsujce- ale mnie zimno od samego patrzenia.... piękna para!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam... Lubię zimę, męczę się w upały jak chory pies, ale jednak morsowanie wydaje mi się zbyt ekstremalne🙈

      Usuń
  10. Ciągnie swój do swego! Tylko drugi vintydż naprawdę zrozumie innego vintydża, więc szczerze sądzę, że między nimi już nawiązała się nić porozumienia i mimo pory roku od razu zrobiło się gorąco :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, oni ma pewno świetnie się rozumieją, są jakby z tego samego pokolenia więc wiesz - wychowali się na tych samych bajkach i serialach, a to bardzo łączy ❤️❤️

      Usuń
  11. Fantasytyczna sesja! A zdjęcia takie, że ciężko uwierzyć, że to listopadowe morze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! 💓 A na trop listopada może Cię naprowadzić tylko ta pusta plaża 😉w sezonie tam nawet palca nie wciśniesz, nie tylko dwóch lalek...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty