Szalony czerwony


 Tak brzmi listopadowe hasło w zabawie w Zaciszu Lenki. Tym razem zostawiłam lalki w spokoju, bo miałam pomysł na rysunek:

W roli mojej inspiracji wystąpił PP Krit, tajski aktor, model i piosenkarz. Żeby wstrzelić się w hasło Lenki, wykorzystałam dwa zdjęcia, znalezione w internecie, pokazuję je poniżej. Pierwsze pochodzi z okładki jakiegoś magazynu, niestety nie jestem w stanie rozszyfrować napisu,  ale myślę, że jest związane z modą, drugie natomiast pochodzi z serialu 'I promised you the moon', w którym postać grana przez PP Krita miała właśnie taką szaloną czerwień na włosach.



 Oczywiście, rysunek nie jest pozbawiony błędów 🙈, chodziło mi o pokazanie 'szalonego czerwonego' i na tym się przede wszystkim skupiłam ❤️

Komentarze

  1. Wow, piękny rysunek. Gratuluję talentu i bardzo dziękuję za przyłączenie się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał, a Twoja zabawa jest super!❤️

      Usuń
  2. Rysunek jest rewelacyjny!! I idealnie wpisał się w temat zabawy 😊. Wybrałaś bardzo interesującego modela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!❤️😘
      Lubię takie twarze typu 'tak brzydki, że aż piękny'😉, są o wiele ciekawsze niż te ładne na pierwszy rzut oka.

      Usuń
  3. Z pierwszej fotki zachwycily mnie kritowe uszy i usta - z zachwytu poczerwieniałam choć obyło się bez szaleństwa 🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘😘😘
      I mam nadzieję, że czerwień szybko zblednie i zostawi Cię w spokoju! 🙈

      Usuń
  4. W wersji czarnowłosej ujrzałam intrygującą piękność godną bogatego w hafty kimona!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że PP Krit pozwoliłby się tak ubrać🤗, on bardzo często swoim wizerunkiem wykracza daleko poza granice tego, co uznajemy za męskie czy kobiece🙋‍♂️🙋‍♀️

      Usuń
  5. Ognista czupryna kontra czarno-biały świat na kartce ⚡⚡⚡

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny. Wspaniale Ci wyszedł. Twarz jest ciężko narysować. Mnie lepiej wychodzą krajobrazy, zdecydowanie.

    Buziaki

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!😘A widzisz, a mi z kolei krajobrazy zupełnie nie wychodzą. No chyba, że pojedyncze drzewa, a zwłaszcza bez liści... buziaki !

      Usuń
  7. Wspaniale ci wyszedł ten przystojniak! Masz talent do portretów. Czerwone włosy też lubię, choć nie na wszystkich (awersja do M. Wiśniewskiego). :) Mój Hikaru też swego czasu miał czerwony wig. No i uwielbiam image Die z Dir en Grey z czasów Macabre. :) Ostatnio też oglądam azjatyckie dramy, ale japońskie i koreańskie. Mogę polecić Jack o'Frost, Shigatsu no Tokyo wa, Unintentional Love Story i Our Dating Sim. Pozdrawiam.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!😘Pana na W. to ja nawet wyparłam z podświadomości🤣nie istnieje dla mnie🤭ooo, dziękuję za dramowe polecajki, sprawdzę!💓
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty