Grudniowe dni...

 Ostatnio jestem zabiegana w związku z rozmaitymi sprawami, a praca zawodowa również zabiera mi większość czasu i energii... wstaję rano - ciemno wszędzie, wychodzę z pracy - to samo... Stopniał śnieg, jest dość zielono, mokro i wietrznie... Zatem, żeby przywołać troszkę tej zimowej magii, wrzucam zdjęcia z pięknym śniegiem. Jedyny słoneczny dzień trafił się (oczywiście!) podczas pobytu w pracy, ale ja nie dałam się zaskoczyć 😉 i  byłam przygotowana na taką ewentualność - miałam w torebce malutką Barbie extra mini. Kiedy tylko nastało 15 minut przerwy, pognałam na zewnątrz... I powstały takie zdjęcia:









Cieszę się bardzo, że udało się je zrobić, bo jak skończyłam pracę, to już była godzina 16 i ciemna noc dookoła.

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i mam nadzieję, że - mimo natłoku zajęć i codziennego zabiegania - macie choć jeden moment, żeby zatrzymać się na tę jedną i niepowtarzalną chwilę i cieszyć się jej wyjątkowością 💖 cudnego tygodnia życzę! 😘 

Komentarze

  1. Gratuluję samozaparcia, czujności i gotowości ❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra kolory wśród cuuudnej bieli 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże owocny to kwadrans był 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się zachwycałam tymi zdjęciami. Nawet z krótkiej przerwy może wyniknąć coś dobrego. :) Czapeczka bardzo tej kruszynce pasuje. No i śnieg był wspaniały. No właśnie, od lat deszcz na Gwiazdkę to już tradycja. Zupełnie się w pogodzie poprzestawiało. Ja też jestem zabiegana przed świętami, zwłaszcza w pracy jest dużo roboty. Ale mam nadzieję, że przez święta i po wreszcie sobie odpoczniemy albo przynajmniej zwolnimy obroty. :) Pozdrawiam.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przydałaby się chwila wytchnienia od wszystkiego... I od własnych myśli też.
      Masz rację z tym deszczem na Święta, ja już nie pamiętam białych świąt, śnieg pada przeważnie albo przed Bożym Narodzeniem, albo po i wtedy leży do marca... Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny i gorąco pozdrawiam! 💓

      Usuń
  5. Doskonale wykorzystany doskonały zimowy kwadrans. Pięknie! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to był jeden taki słoneczny dzień, nie mogłam tego przegapić! 😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty