Mini me

 W końcu udało mi się uszykować moją mini me i myślę, że wigilijny wieczór to idealny moment, aby ją zaprezentować. Wróciłam już od mamy, a moja dorosła córka poszła spotkać się ze swoimi znajomymi. Siedzę sama z kotami. Wiatr wieje tak bardzo, że aż mam wrażenie, że mój blok za chwilę odleci - jak zaczarowany młyn z ukochanej książki z dzieciństwa... 

Mam nadzieję, że spędzacie ten wieczór w spokoju i dobrym nastroju, niezależnie od tego, jakie święta obchodźcie (lub nie obchodzicie)💖.

A zatem przedstawiam moją mini me, oto ona we własnej plastikowej osobie:









Zaraz będę oglądać 'Barbie w Opowieści wigilijnej', to takie moje 'must have' w ten wieczór, i budzi tyle cudnych wspomnień...

Komentarze

  1. Choć nie dorównuje Twej urodzie jest śliczna 🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, żartownisia z Ciebie, ale dziękuję Ci bardzo 😘💖💖

      Usuń
  2. Piękne świąteczne zdjęcia! Twoja Mimi Me udała się znakomicie! I wszystkie panny mają świetne sweterki. :) U mnie też bardzo wieje. Temperatura szaleje - od 0 do 10 na plusie z dnia na dzień. Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się podgonić trochę opowiadanie. Życzę ci wszystkiego dobrego, zdrówka i tego, co sobie wymarzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! W końcu wymęczyłam tę mini me i dopiero jak jej zrobiłam sweterek, prawie identyczny jak mój, dotarło do mnie jak beznadziejnie się ubieram 🤣🤣🤣 ale trudno, wygoda jest dla mnie najważniejsza. Dziś wciąż wieje... Ja również życzę Ci tradycyjnie wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i samych cudowności. Podgoń opowiadanie, ja czytam teraz 'Piąty krąg' i też mi się bardzo podoba! 💖ściskam serdecznie!

      Usuń
  3. Piękna lalkowa sobowtórka, w bardzo świątecznej sesji! Dobrych Świąt, radości, relaksu i samych szczęśliwych wzruszeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję! Po potwornie stresującym listopadzie i grudniu faktycznie dopiero w Święta mogłam odpocząć... szkoda tylko, że tak szybko minęły 🙈

      Usuń
  4. Mini ty jest bardzo udana i podobna do Ciebie. Ma bardzo fajny sweter, idealnie pasujący do świątecznej atmosfery 🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!😘 Mam podobny sweter, który noszę jak jest ujemna temperatura, a że przez chwilę taka właśnie była, i nawet włóczkę miałam w zbliżonym odcieniu... to moja mini me po prostu musiała taki sweterek dostać! 😁

      Usuń
  5. Bardzo udana Mini Ty! Wszystkiego najlepszego!! niech Ci się darzy jak najlepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i serdecznie się odwzajemniam w ten ostatni dzień 2023 roku! Wszystkiego najlepszego na nowy rok!😘💓

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja mini wersja, pasuje idealnie! :)
    I pięknie jej w tym niebieskim swetrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiennie i bardzo Ci dziękuję, a spodenki poznajesz? To Twoje dzieło 💖

      Usuń
  7. Mini Me mnie zauroczyła Kochana Miru. Fantastyczna Barbie Mikołajka. Chyba nie oglądałam Barbie opowieści wigilijnej. Muszę z Julą oglądnąć, bo ona lubi te filmy z Barbie. Koty to fajne towarzystwo. Moi dwaj ciągle siedzą na oknie, ale jak tylko usłyszą strzały to zaraz uciekają i chowają się gdzie się da. Moje córki już duże i też latają po koleżankach i znajomych. Jeszcze trochę i będą w domu rzadkim gościem. Takie to życie.

    Pięknego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku Miru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tyle miłych słów!🥰 Masz rację, tak to już jest, że dzieci dorastają i idą w świat... Taka kolej rzeczy. To my musimy się przystosować do tej sytuacji. Koty są kochane, zawsze i w każdej chwili 💓 a jak strzelają za oknem, to chowają się pod moje łóżko. Polecam Ci bardzo tę barbiową wersję Opowieści wigilijnej, jest naprawdę wspaniała!
      Szczęśliwego Nowego Roku, kochana Kasiu! 💓🥂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty