Ostatni dzień 2023 roku

 W ten szczególny dzień chcę Wam pokazać lalkę, którą dostałam pod choinkę. To taka oto Rainbow High :

Marzyłam o niej - nie, nie z powodu zestawu mazaczków z którego nie zamierzam korzystać w przeznaczonym celu 😉 - ale z powodu jej eteryczności. Jest taka delikatna, zwiewna, a ja mam w dodatku wielką słabość do lalek o platynowych włosach... Najszybciej jak się dało, wydziergałam dla niej sweterek, żeby jeszcze zdążyła sobie w nim poświętować...



Wczoraj natomiast zabrałam ją nad morze. Wiał wiatr, a Bałtyk szalał i pluł, ale takiego go właśnie uwielbiam - kiedy pokazuje, na co go stać. Zdjęcia wychodziły przedziwne, choć to też ma swój urok.







 








A zatem - żegnaj, roku 2023, zabierz ze sobą wszystkie swoje troski. Nadchodzi rok 2024 (co samo w sobie brzmi dla mnie jak science-fiction, ciężko mi uwierzyć, że żyjemy już w latach 20-tych XXI wieku) i mam nadzieję, że okaże się on spokojnym, łaskawym rokiem... czego Wam i sobie życzę! 🥂✨️💖 

Szczęśliwego Nowego Roku! 😘

Komentarze

  1. Cudna platynka 🌙🌙🌙

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, sio co złe otwieramy ramiona i serca na dooobre 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Sio sio i a kysz, niech spada to złe! Nie ten adres! 💪🏻

      Usuń
  3. Piękny ten Bałtyk 🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️🧜‍♂️

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ślicznego prezentu!! Też miałam na nią oko, ale jako że wcześniej kupiłam inną białowłosą pannę, nie umiałam już usprawiedliwić tego zakupu i z żalem odpuściłam. Cieszę się, że będę mogła oglądać ją u Ciebie! Szczęściara, że na koniec roku mogła sobie pospacerować nad morzem...
    Wszystkiego najwspanialszego na nowy roczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 😘💓, urzekła mnie po prostu! 🥰
      I do tego stopnia straciłam głowę, że zapomniałam napisać - nazwałam ją Blanka 🙈
      Buziaki sylwestrowo - noworoczne przesyłam i ściskam mocno! Niech nam się dobrze żyje w tym nadchodzącym Nowym Roku - kto wie, może uda nam się też spotkać? 😘

      Usuń
  5. Jest śliczna, to prawda. Pasowałaby na jakiegoś aniołka, czy duszka. Bardzo podobają mi się jej buciki. Piękna sesja nadmorska. Wszystkiego wspaniałego w nowym roku 2024! I oby udało nam się spotkać. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 💖 Taka z niej eteryczna dziewczyna...
      Mnie też bardzo zachwyciły te jej buciki, są naprawdę świetne. Tobie również życzę samych wspaniałosci w tym nowym roku, z nadzieją na nasze spotkanie w realu! Buziaki 😘

      Usuń
  6. Nie dziwię się, że ta panna skradła ci serducho. Sama uważam ją za jedną z najpiękniejszych RH. Jeśli miałaby przebrać się na Halloween, to mogłaby dostać kostium Ciri. :) A morze zimą jest piękne, plaże przyjemnie puste, mam nadzieję, że i mnie uda się kiedyś odwiedzić zimą jakąś nadmorską mieścinę. Niechaj nadchodzący rok obfituje w same pozytywne zdarzenia! Love & peace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mogłaby z powodzeniem cospalyować Ciri, ma warunki ku temu 😃 Mam nadzieję, że i nam uda się spotkać, może nawet w tym roku? Może jakieś wiatry zawieją Cię na Pomorze Zachodnie, albo ja w końcu dotelepię się na lalkowa kawkę... kto wie! Nowy rok - nowe możliwości! 💖 I niech będzie dla Ciebie dobry i łaskawy! Ściskam serdecznie 😘

      Usuń
  7. Prześliczna lalka i fantastyczne zdjęcia! Wszystkiego naj w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🥰 wszystkiego najlepszego na nowy rok!

      Usuń
  8. Cieszę się, że dostałaś trafiony prezent! Widać, że panna cieszy się z ciepłego ubranka, które jest w sam raz na zimę 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💙❄️Lubię takie różne odcienie bieli...

      Usuń
  9. Nic mnie w tych lalkach nie pociąga, ale te zdjęcia, co jej zrobiłaś nad morzem, to chyba jedynie, co by mnie mogło skłonić do zmiany zdania. Świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło 🥰 czasem jest z lalkami nie po drodze, a czasem coś nagle nam się odmienia i zaczynają się podobać te, które wcześniej się w ogóle nie podobały... niezbadane są ścieżki lalkowicza 🤪🤭

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty