Odrobina śniegu na niedzielę

 Nie pokazywałam jeszcze tej lalki, więc uznałam, że dziś jest dobry moment, aby w końcu to zrobić. Jakoś ostatnio pogoda i natłok obowiązków nie sprzyjają robieniu zdjęć, a dodatkowo odczuwam tradycyjny dla mnie styczniowy spadek energii... Styczeń to mój najtrudniejszy miesiąc w całym roku, choć staram się go 'oswajać' ze wszystkich sił. 

A oto słodka laleczka, która jeszcze nie miała okazji gościć na blogu:




 Zabrałam ją nad morze:






 Odwiedziła również las pokryty śniegiem:





Taka z niej słodka istotka... A w jej oczach odbija się cały świat - bezmiar morza, bezkres nieba i chłód lodu 💙

 

Życzę Wam wszystkim cudnej niedzieli I spokojnego tygodnia! 😘


Komentarze

  1. Cudowna mała istotka :) A ile ona ma cm? Zdjęcia w śniegu przebajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘!
      To całe 22 cm lalkowej słodyczy 💖

      Usuń
  2. Patrzyłam na Twoją dziewuszkę, patrzyłam, zachwycałam się i miałam dziwne wrażenie, że skądś ją znam... I faktycznie :D:
    https://www.goodsmile.info/en/product/8223/Nendoroid+Zhao+Ling+Er+DX+Ver.html
    To chyba ta sama postać, prawda? Tak czy inaczej, jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ona! W nendoroidowej formie jest równie słodka! 💖

      Usuń
    2. To ja, Chiriann. Spójrz na to :) :
      https://www.ringdoll.com/products/zhao-linger

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa panienka. Jakoś tak mi się kojarzy z młodszą siostrą Kurhn. :) Kolory ma dość zimowe, więc ślicznie się prezentuje na śniegu.
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo💓, też mam wrażenie, że zima pasuje jej bardziej niż nadmorskie klimaty 😉
      Może być młodszą siostrą, ale chyba z innego ojca, bo troszkę ma proporcje inne 😁 ale fakt - ma taki 'Kurhn vibe' . Ściskam serdecznie!

      Usuń
  4. Przesłodka i widać, że niestraszne jej przygody. Dla mnie też styczeń jest jakiś trudniejszy. Przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Styczeń jest taki jak pod górę po oblodzonym zboczu... Na szczęście już się kończy! Ściskam serdecznie ❤️

      Usuń
  5. Urocze maleństwo 🩷
    Idealnie wpasowała się w zimową scenerię 🩷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💙 cieszę się, że tak myślisz!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziewczyna stworzona do białego puchu! ❄️❄️❄️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty