Przed wyjazdem

 Wyjeżdżam... jeszcze nigdy tam nie byłam i nigdy tak daleko nie podróżowałam (choć zawsze o tym marzyłam), więc reisefieber dopadł mnie z wielką mocą. Nie chcę teraz za dużo o tym pisać - jeśli wszystko się szczęśliwie potoczy, na pewno zdam tutaj szczegółową fotorelację. A tymczasem na pożegnanie wrzucam zdjęcia cudnej Koron, którą udało mi się kupić w tym tygodniu. Uznałam to za dobry znak, biorąc pod uwagę kierunek mojej podróży - w stronę wschodzącego słońca... 



 
 
 
Słodka azone Koron jest uosobieniem kawaii, dlatego bardzo chciałam zrobić jej bajkowe fotki, utkane z obłoczków i waty cukrowej. Może nie do końca mi się to udało 😉 ale chyba nie jest najgorzej. Według mnie dopiero na takich zdjęciach widać w pełni jej delikatność i urok. Dostała polskie imię - Ewa, ponieważ bardzo kojarzy mi się z dziewczyną o tym imieniu, córką mojego kolegi jeszcze z czasów szkoły podstawowej.
Zobaczcie, jaka z niej cudna istotka:












 
 
Dbajcie o siebie 💓

Komentarze

  1. Cudowna podróż Cię czeka 🌺🌺🌺 czy Ewę też zabierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już jest inna dziewczyna uszykowana i gotowa do wyprawy - nie mogę jej teraz wystawić, sama rozumiesz 💓

      Usuń
  2. Kawaii zawsze i wszędzie! 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie tym razem, ale będzie jej tu dobrze z innymi azonkami🤗

      Usuń
  4. Miru Kochana - życzę Ci cudownej wyprawy!!! 🌺🌺🌺 Tylko nie zakochaj się w tambylcu bobym zapłakała się z tęsknoty... 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma opcji, jam nie kochliwa 😉 trzymaj kciuki kochana! 😘😘😘

      Usuń
  5. Udanego wyjazdu Miru. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Lenko 💓 Trzymaj się! Ściskam mocno

      Usuń
  6. Azonka jest mega urocza! Nie dziwię się, że wpadła ci w oko. :) Będzie w sam raz na zdjęcia pod kwitnącą sakurą na wiosnę. :) Życzę ci bezpiecznej podróży i mocy pozytywnych wrażeń! Buziaki!
    Anka Mazovshanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie idealna na wiosenną sesję! Dziękuję Ci bardzo za życzenia💓💓💓 buziaki!

      Usuń
  7. Oooom, kochana, gratuluję! I przesłodkiego, nowego nabytku (jest niezwykle kawaii, muszę potwierdzić :D), jak i podróży!! Reisefieber świetnie rozumiem, trzymam więc kciuki, by wszystko poszło jak z płatka i by była to wyprawa, która będzie w stu procentach spełnieniem marzeń!! Doskonałej zabawy i tony zdjęć, lalkowych i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, tak bardzo Ci dziękuję, chyba dobrze te kciuki trzymałaś, wiesz?! ❤️ Było tak cudownie, że wciąż nie mogę się pozbierać i wrócić do rzeczywistości...

      Usuń
  8. Jest przecudna i przesłodka <3 Przepiękne te zdjęcia :).
    Miłej podróży życzę i czekam na fotorelację z niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!❤️Zbieram się w sobie do zrobienia fotorelacji na blogu, tylko najpierw muszę coś wybrać z tej przerażającej ilości zdjęć🙈 Najpierw będzie post lalkowy, bo tu mam zdecydowanie mniej zdjęć - nie chciało mi się wszędzie nosić że sobą lalki 🤭🤫

      Usuń
  9. Słodka azonka 🩷 Przez Ciebie rozkochuję się w nich coraz bardziej i bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, to nie przeze mnie a przez ich urok nieodparty 😉

      Usuń
  10. Oj tak ta Azonka też robiła do mnie słodkie miniki kiedy była na wyjeździe do Japonii ale ostatecznie wtedy wybrałam inną :D Fantastycznej podróży do Kraju Kwitnącej Wiśni:) Na pewno będzie ona niezapomniana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ❤️ chyba przez te wszystkie życzenia od życzliwych duszyczek, moja podróż naprawdę się wspaniale udała!❤️ I tylko serce boli, że już minęła...

      Usuń
  11. Gratki! Mam nadzieję, że coś sobie w Japonii kupiłaś lalkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ kupiłam, oczywiście, to musiało się tak skończyć... 🙈 pokażę wszystko za jakiś czas, obiecuję!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty