Słoneczna niedziela

 To miał być zupełnie inny post, na kompletnie inny temat. Ale właśnie dziś po raz pierwszy poczułam energię nadchodzącej wiosny, za sprawą niewiarygodnie wprost świecącego słońca! Słoneczko zwyczajnie wyciągnęło mnie z domu, bez pytania, czy chcę iść😉. Jak wiadomo, spacer jest zawsze milszy, kiedy ma się ze sobą lalkę albo dwie... Dziś koniecznie chciała ze mną pójść mała Japoneczka, może miała nadzieję szybciej przywołać wiosnę? Albo chciała w końcu zobaczyć, gdzie zawędrowała...











W ślad za nią podążyły dwa chochliki, ale tak sprytnie i skutecznie chowały się w trawie, że dziewczyna ich zupełnie nie zauważyła...








Spacer był cudny - widać, jak Natura powoli budzi się z zimowego snu i dzień jest już dłuższy. A my mamy jakby więcej energii...

I tak mimochodem, przy okazji 😉 pokazałam część moich łupów z Japonii - słodka Azonkę:









(jej strój daje fajne możliwości i na pewno jeszcze będę ją tu pokazywać).

 Natomiast chochliki to siostry Licci czy raczej Rikki, laleczki używane, dwie z trzech kupionych na 7 piętrze Mandarake...




I jak najwięcej słońca Wam życzę! ☀️💓

Komentarze

  1. ale mnie pobudziłaś do życia tym optymistycznym wpisem! Piękne spacerowiczki!!!Bardzo udane zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce mnie, ja Ciebie i tak to się kręci!😉☀️cieszę się, że też poczułaś tę energię! ❤️😘

      Usuń
  2. Mnie też pogoda wyciągnęła na spacer, ale lalki nie zabrałam, za to obcowałam ze sztuką. :) Japoneczka chciała się pokazać, bo wielkimi krokami zbliża się Hina Matsuri. :) Świetny pomysł z tymi różnymi kombinacjami stroju. Z tą ciemną spódnicą skojarzyła mi się ze świątynną miko (tylko kolory nie te). Mogłaby się też wcielić w Kaoru z Rurouni Kenshin. :) A maleństwa to mega słodziaki - już widzę je w sesji w stylu filmów Ghibli. Wiosnę już widać - w mojej okolicy pojawiły się przebiśniegi, a nad nimi fruwały cytrynki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❤️ Azonka jest słodka ale i maluchy mają w sobie coś takiego, co rozczula i zachwyca. U mnie po słonecznej niedzieli nastał zimny i pochmurny tydzień, dziś po raz pierwszy zaświeciło słońce więc może ten nadchodzący weekend jednak będzie wiosenny? Miejmy nadzieję!

      Usuń
  3. Wspaniały spacer i super sesja. Gratuluję udanych łowów. Najbardziej podobają mi się te małe laleczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Tak, te maluchy to słodycz wcielona! Buziaki!

      Usuń
  4. Oj tak, u mnie na Pomorzu również wczoraj pięknie świeciło słońce. Zresztą dziś też ale trzeba jeszcze trochę popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na Pomorzu, tyle że zachodnim 😁 Miejmy nadzieję, że ten nadchodzący weekend będzie słoneczny! Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty