Barbie Lunar New Year

 Wreszcie mam trochę czasu, żeby pokazać zaległe fotki Barbie Lunar New Year 2024! Jest po prostu piękna - ma przecudną twarz (mold Lara)i ubrana jest w strój nawiązujący do opery pekińskiej. Mimo, że Rok Smoka zaczął się już jakiś czas temu, myślę że nigdy nie jest za późno, żeby podzielić się poprawiającymi nastrój zdjęciami 😁




Chciałam zrobić zdjęcia, ukazujące powiewność stroju, ale niestety wiatr był odrobinę zbyt mocny i uparł się, żeby przewracać lalkę. Przeniosłam się zatem z nią do domu... Nie było już zbyt powiewnie, ale za to stabilnie 😉.











A tymczasem za oknem wyszło słońce! Mam nadzieję, że u Was czwartek również jest słonecznym dniem, bo bardzo już potrzebujemy uwolnić się od tych szarych, zachmurzonych dni! 💛

Komentarze

  1. Tez czekam na slonce!!!
    Póki co ładuje się takimi
    Energetycznymi fotami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładujmy się! Jak kolektory słoneczne! 😉☀️💓

      Usuń
  2. Piękna jest <3 idealna na Rok Smoka :) U mnie wieje, ale słoneczko pięknie świeci i ma być coraz cieplej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!💓 U mnie też wieje, tu ciągle wieje... Ale najważniejsze, że swieci słońce - od razu lepiej się robi!

      Usuń
  3. Śliczna Chineczka! I widać tą powiewność w plenerze na słonku. :) Gdyby jeszcze te kwiaty były prawdziwie haftowane, to już w ogóle byłby cud-miód. I nawet smoka sobie oswoiła. :) U mnie słonko dziś tylko z rana było, potem się rozpadało. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 💓 Oj tak, przydałby się tu prawdziwy haft, ale cóż... ozdoby na głowie też mogłyby być realnie wykonane (jak to mają lalki Kurhn) a nie odlane z plastiku 😉
      U mnie pogoda zmienna bardzo, dziś cieplutko, chociaż wieje... Ściskam serdecznie! 😘😘😘

      Usuń
  4. Kolejna moja faworytka po Miko. Prześliczna. Ubranko jak marzenie. Miło popatrzeć naprawdę.

    Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu! Buziaki 😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty