Harajuku girls

Udało mi się skończyć stroje dla moich zbuntowanych syren. Nie dość, że porzuciły swe ogony na rzecz artykułowanych ciałek (od tenisistki, a jakże) to jeszcze zapragnęły ciuszków, jakie można zobaczyć w sklepie ACDC RAG na Harajuku. Męczyłam się i mozoliłam, usiłując uszyć stroje jak najbliższe 'ludzkim' oryginałom, nie wiem czy się aż tak dobrze udało, ale najważniejsze, że moje buntowniczki są usatysfakcjonowane. 



























Tak pięknie słońce świeciło tydzień temu, a dzisiaj chodziłam w zimowym płaszczu pod niebem zasnutym szaroburymi chmurami. Ale cóż, miejmy nadzieję, że już wkrótce wiosna wybuchnie pełnią swoich możliwości!

Dobrego tygodnia życzę! ☀️💛

P.S. Nie mam kompletnie pomysłu jak nazwać te dziewczyny... Może coś doradzicie?



Komentarze

  1. Udało się znakomicie! Stroje są pierwsza klasa. Idealnie oddają klimat Harajuku. I kojarzą mi się z punkowym stylem prezentowanym przez modelkę Akirę na łamach magazynu KERA. Sama bym takie ciuszki założyła. :) Co do imion to może Mia i Faye. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! 🥰 Oj, ja też bym się tak chętnie ubrała! Mia i Faye... fajnie brzmią ale myślałam może o bardziej japońskich imionach... chociaż to w sumie mogłyby być ich pseudonimy

      Usuń
    2. To może Arashi i Naoto. Jak bohaterka mangi X i członkini zespołu exist+trace. :)

      Usuń
    3. Ooo, super! Zrobiłam mixa z pomysłów Twoich i Inki i dziewczyny zostały Natsu (Odile) i Naoto (Tori). Myślę, że pasuje to do nich!

      Usuń
  2. Odważne i sine dziewczyny, chyba czerpią energię z drzew. Niestety nie pomogę w kwestii imion. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Masz rację, na brak energii moje lalki nie mogą narzekać 😉 pozdrawiam cieplutko!😘

      Usuń
  3. Cudne Drzewołazy i jak gustownie ubrane!!! Zachwycilam sie Twoja modową
    wersją - cos z pewnością i dla swych pannic przemyce 🎀🎀🎀

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze Wiosna i Lato - albo zywioly Wiatr i Woda lub kwiaty - oczywiście po japońsku 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysły! Połączyłam Twój pomysł z pomysłem Anki Mazovshanki i teraz mam Natsu i Naoto!

      Usuń
  5. Po prostu super. Trud się opłacał Miru. Cudne dziewczyny. Jestem zachwycona twoimi lalkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa! ♥️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty