Hina Matsuri

 Szczęśliwego Hina Matsuri! 




I dobrego tygodnia!💓

Komentarze

  1. Piękne te lalki! Bardzo lubię wszystkie wersje lalek wystawianych na Hina Matsuri, zarówno te tradycyjne, jak i te z popkultury, np. Hello Kitty. Ja żadnych lalek nie wystawiałam ani nie fociłam, ale za to zamówiłam ostatni (naprawdę!) wyrób Mattela do mojej kolekcji 1/6. :) Również dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jestem ciekawa, co też zamówiłaś! Mam nadzieję, że pokażesz 😍.
      Te lalki udało mi się kupić rok temu latem, przez fejsbukowy profil pani Adrianny Wosińskiej, poświęcony japońskim lalkom. Od razu sobie pomyślałam, że będą idealne na to święto! I cały czas mam w planach zrobienie im wyłożonej czerwoną tkaniną skrzynki,w której będą mogły sobie bezpiecznie siedzieć...

      Usuń
    2. Acha, mogłam się domyślić, że Ada miała coś z tym wspólnego. :) Ja nabyłam Ikeowską półkę Eket na moje artefakty Archeo, ale może będę też wykorzystywać ten moduł jako roombox. :)

      Usuń
    3. Oj miała, miała🤭tak samo jak z kilkoma moimi kokeshi 😁. Gratuluję nabycia półeczki, fajnie jest zagospodarowywać sobie nową przestrzeń!

      Usuń
  2. Też bym takimi nie pogardziła. Czesem są na ebayu, ale zwykle mocno wymęczone.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty