Kenów trzech

 Nie wiem, co ja mam z tymi potrójnymi lalkami... Dopiero co pokazywałam trzech Taeyangów hide (a niedługo wrzucę ich fotki z sesji w plenerze) a teraz przychodzę z trzema Kenami... Wygląda na to, że co dobre, musi wydarzyć się potrójnie 😉.

Jak tylko zobaczyłam zdjęcia promocyjne Kena Looks #17 już wiedziałam, że na pewno go kupię, bo ma fascynującą twarz. Jedyne, co mi przeszkadzało, to nudny flock na głowie, nadający mu nieciekawy wyraz. Na początku poradziłam sobie z tym za pomocą kawałka elastycznej tkaniny, kosmyka włosów z innej lalki oraz czapeczki... Nie wyglądało to źle, ale ciężko chodzić zawsze w czapce😉




 Potem zgadałam się z koleżanką z fejsbukowej grupy, Jolą (na fb jako Vela Lynx), która robi piękne rerooty. Jeden już mi zrobiła, (długie włosy dla Kit Looks) dlatego wiedziałam, że na pewno spełni moje marzenie odnośnie włosów tego Kena. Zaczęłyśmy pisać na messengerze... I tak, od słowa  do słowa, doszłam do wniosku, że potrzebuję jeszcze jednego Kena... A Jola dokonała cudu:




I tak oto moje marzenie stało się rzeczywistością. Moje lalki po prostu oszalały na punkcie tych chłopaków i szybko stało się jasne, że... potrzebny jest trzeci! Tym razem nie tylko z włosami autorstwa Joli, ale również w stroju jej autorstwa. Pasuje do niego idealnie!





Tego chłopaka upatrzyła sobie księżniczka Inków, która po wielu latach spokojnego bytowania na sztywnym ciele, postanowiła wreszcie zaznać nieco prawdziwego 'życia'. Ta lalka długo była dla mnie niczym relikwia, zarzekałam się, że nie przełożę jej na ruchome ciałko... Aż nadszedł taki moment, kiedy poczułam, że nie może dłużej tak po prostu stać w witrynce (po wielu latach zamknięcia w pudełku), oglądając świat tylko przez szybkę... I tak oto starożytna księżniczka przemieniła się we współczesną dziewczynę😉. I od razu spotkała 'tego jedynego', takie ma szczęście!

Blondyn także szybko oddał serce jednej z lalek, niestety biedak trochę za bardzo podekscytował się sesją zdjęciową i z zapału aż wskoczył do wody... Cóż, to zdecydowanie nie był ich dzień na zdjęcia!🫣


Ostatnia z par była zdecydowanie najbardziej wyciszona, nie chcieli nigdzie iść, ani - tym bardziej - skakać do wody... Przytulili się tylko i ładnie mi zapozowali.




 

Tak pięknie było wczoraj w ogrodzie mojej kuzynki...




Mam nadzieję, że mieliście wszyscy spokojny weekend 💚 a ja życzę Wam cudnego tygodnia! 💓

Komentarze

  1. No cóż, widać niektóre lalki tak mają, że lubią się rozmnażać. :) Świetnie wyszli ci twoi panowie. Też bardzo lubię azjatyckie twarze. To prawda, flock sprawia, że ten Ken jest trochę bez wyrazu. Z włosami to zupełnie inny facet. Nie dziwię się, że w nowych fryzurach panowie mają tak szalone wzięcie. :) A ogród jest cudnym tłem do zdjęć. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... przystojniaków nigdy za wiele! Panny szaleją, więc właściwie nie wiem, czy to są docelowe pary, czy nie... Ani czy panowie są hetero... Nie mieli okazji się przekonać bo od razu zostali osaczeni przez dziewczyny🙈ale kto wie, któż to wie... Dziękuję Ci bardzo i ściskam mocno!😘❤️

      Usuń
  2. OMG!!! Cudne te joline cuda!!!
    Kazdy duet piękny ale mnie
    zachwycil dlugowlosy oraz
    Ksiezniczka Inków 🍒🍒🍒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję❤️No wiadomo, że podoba Ci się księżniczka Inków... czy Inek?😉

      Usuń
  3. Hejka Miru, ten ciemnowłosy Ken dużo bardziej mi się podoba. Lubię ciemnowłosych facetów z niebieskimi lub ciemnymi oczami. Bardzo fajna ta lalka u boku białego Kena. Zawsze tak się zastanawiałam czemu każdy facet Barbie jest akurat Ken. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Zdecydowanie muszę znaleźć panom jakieś imiona, nie mogą być przecież Ken1, Ken2 i Ken3... A Barbie pewnie tak jest łatwiej - imiona jej się nie mylą! 🤭😜 Rownież pozdrawiam i bardzo Ci dziękuję za odwiedziny!😘

      Usuń
  4. Fantastyczna zmiana! Nie dziwię Ci się, że nie mogłaś poprzestać na jednym, po zmianie fryzur co jeden pan to atrakcyjniejszy! Gratuluję świetnych nabytków Tobie i Twoim dziewczynom 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!❤️🥰 Jola zmaterializowała moje wyobrażenia, to jest naprawdę bezcenne! Miło mi, że Tobie również spodobali się panowie po przemianie!🥰

      Usuń
  5. No ja jestem nimi zachwycona. Wcale się nie dziwię, że było zapotrzebowanie na trzech. Najgorsze jest to, że odczarowałaś tego jegomościa i teraz również go pragnę. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he... kup kup, będziesz zadowolona🤗On jest naprawdę idealny - oprócz włosów i dlatego trzeba mu trochę pomóc, żeby jego urok stał się widoczny❤️

      Usuń
  6. Świetna metamorfoza! Nowe fryzury robią niesamowitą robotę!

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, na tym pierwszym zdjęciu lalek wygląda jak jeden gość ode mnie z pracy :D Ładni są wszyscy, nie sposób zaprzeczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracujesz z takim ładnym panem?!😍Też bym tak chciała!🥰

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty