Potrójny hide

 Dawno temu, prawie u zarania istnienia tego bloga, wspominałam jak bardzo marzę o Taeyangu, przedstawiającym hide. I jak bardzo beznadziejnie widzę szanse na kupno, bo jak już się pojawia na mercari, to jest potwornie drogi. A tymczasem... tymczasem moja córka, mistrzyni wyszukiwania online, znalazła mi nie jednego, a trzech Taeyangów hide, każdy w okazyjnej bardzo cenie... Na początku zatem kupiłam jednego z nich, najtańszego. Potem pomyślałam, że właściwie tego drugiego troszkę droższego też mogłabym mieć, bo jest on ogólnie nie do kupienia za takie pieniądze. A jeszcze trochę później została obniżona cena trzeciego z nich... grzech byłoby również i tego nie kupić. I tak oto, po latach poszukiwań, dorobiłam się nie jednego Taeyanga hide, ale od razu trzech! 🩷



Pierwszy z lewej to hide ~20th memorial version~ z 2018 roku. Była to wersja ekskluzywna, dostępna jedynie na oficjalnej stronie Groove i LEMONed.

Jest w bardzo dobrym stanie, ma cudowne ubranie, aż muszę pokazać zdjęcie hide (autorstwa Hideo Canno oczywiście) bo tak pięknie został odwzorowany:

 

Środkowy Taeyang to hide DOUBT z 2012 roku, standardowe wydanie. 

Docelowo chcę przerobić go na wersję TELL ME czyli zrobić mu czerwony sweterek i uszyć kraciasty kaszkiet... Kiedyś.

Ostatni z trójcy to limitowany hide PSYENCE z 2012 roku. Wyprodukowano tylko 500 sztuk tych lalek! Mam ogromne szczęście znaleźć się w gronie posiadaczy tego Taeyanga! Nie jest co prawda do końca kompletny - brakuje mu okularów - ale to jest naprawdę drobiazg! 

A tak wyglądał hide w tym stroju, na zdjęciach Hideo Canno:


Zachwyca mnie wykonanie wszystkich trzech Taeyangów, stopień odwzorowania nawet najmniejszych szczegółów strojów jest niesamowity. Mają cudowne włosy i piękne oczy. Obiecuję pokazać ich wszystkich dokładniej, jak już zrobię im porządną sesję, a tymczasem chciałam koniecznie pokazać dzisiaj tę trójcę, w Dzień Dziecka, jako spełnienie mojego wieloletniego marzenia. 

Wczoraj był niezwykły dzień. Odebrałam paczkę z wymarzonymi lalkami. I złożyłam wypowiedzenie w pracy, która już od dawna miała destruktywny wpływ na moje nerwy i psychikę jako źródło permanentnego stresu. I tak się waham pomiędzy poczuciem niewysłowionej ulgi a lekką paniką, mając jednocześnie świadomość, że ten krok był niezbędny...  

Mam nadzieję, że i Wy zafundowaliście sobie jakieś dobre prezenty z okazji dzisiejszego dnia. Albo i bez okazji, bo przecież życie można umilać sobie w każdej chwili!

Cudnej niedzieli i spokojnego nowego tygodnia życzę! 💓

Komentarze

  1. Trójca iście krolewska 😎
    Cudownie spelniac marzenia -
    nie tylko te lalkowe...
    Mnóstwo siły i miłości 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ogromne gratulacje! Szalenie się cieszę, że udało ci się spełnić marzenie. Hide jest absolutnie cudowny i to potrójnie. Choć muszę przyznać, że najbardziej zachwyca mnie wersja Psyence. Sama marzę o Taeyangu - Acchanie. Może, kiedyś... Wersja hide z Tell Me też byłaby fajna, ale do mnie akurat bardziej trafia Doubt, bo lubię takie czarne długie stroje. :) Słusznie rzuciłaś toksyczną pracę. Trzymam mocno kciuki, żeby teraz było już tylko z górki i wszystko pomyślnie ci się ułożyło. Tak, wyłączyłam komentarze, bo teraz blogowo udzielam się jedynie na tumblr, a powieściowo na wattpad. Piszę już kolejny rozdział, ale mam tyle wątków, że to będzie się ciągnąć jak brazylijska telenowela. ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za słowa otuchy! To prawda, musiałam rzucić te pracę trochę tak, jak wychodzi się z przemocowego związku, nie jest łatwo ale trzeba ratować siebie... Hm, w sumie masz rację z hide DOUBT, fajnie ten czarny strój kontrastuje z jego włosami, więc wykorzystam to jako usprawiedliwienie do chwilowego zastoju w szyciu/dzierganiu, bo ostatnio ciężko mi się skupić na czymkolwiek... Hide Psyence to też mój faworyt, więc tym bardziej cieszę się, że przypadł Ci do gustu!❤️ Muszę w końcu wybrać się na wattpada, ostatnio jakoś tak czas mi ucieka, nie wiadomo, kiedy... Mam nowe Torii z Twoją relacją z koncertu DEG i bardzo mi się podoba, jak to opisałaś! Działa na wyobraźnię!💓 Ściskam Cię serdecznie!💓😘

      Usuń
  3. Ogromnie się cieszę, że spełniłaś swoje marzenie!!!! Znam to uczucie... wiele razy trafiały do mnie lalki marzeń z najmniej oczekiwanych stron! A co do pracy!! Zamknęłaś pewien rozdział i teraz czas na coś innego! Rozkwitaj, rozwijaj się i rób to, co lubisz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️'matko chrzestna' mojego bloga! Oj tak, Ty doskonale wiesz, ile dla mnie znaczą te taeyangi!!!💓 A co do pracy... Tak, powinnam to zrobić już jakiś czas temu, ale przecież lepiej późno niż wcale! Bo na zmiany nigdy nie jest za późno! Trzymaj kciuki!❤️

      Usuń
  4. Nie ma niczego przyjemniejszego, niż patrzenie, jak spełniają się marzenia :)! Gratuluję fantastycznych zakupów! Od przybytku głowa nie boli, szczególnie, gry w grę wchodzą takie przystojniaki!
    Odejście z destrukcyjnej pracy to zawsze słuszny ruch, choć samo w sobie też jest ogromnym stresem. Kibicuję Ci z całych sił, by teraz było tylko lepiej!! Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!❤️To było marzenie tak ogromne, że aż nie do końca wierzyłam, że kiedykolwiek się spełni... Jest dokładnie tak jak piszesz - trzeba uciekać od destrukcyjnej pracy, mimo że zmiany są stresujące... Ale czasami po prostu nie da się postąpić inaczej... Dziękuję Ci bardzo za wsparcie!😘❤️

      Usuń
  5. Wspaniale! Gratuluję spełnionego - potrójnie - marzenia. :) Wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! ❤️ Jeszcze czeka ich sesja plenerowa, tylko muszę mieć więcej czasu i spokojniejszą głowę 🙈

      Usuń
  6. Mnie się bardzo spodobała ta lalka w.środku. Piękne ma te czerwone długie włosy. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że takie są. Rewelacja Miru.

    Życzę Tobie i rodzince miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! 💓Cieszę się, że Ci się spodobały moje Taeyangi. To są lalki z rodziny Pullip - w zamierzeniu producenta Taeyang jest w parze z Pullip, ma młodszą siostrę Dal, a z kolei Pullip ma młodszego brata Isula... Jest jeszcze Byul, bodajże koleżanka Dal, ale nie jestem pewna, bo już się pogubiłam w tych ich wzajemnych relacjach😁. I jest też Yeolume - czyli przyszła córka Pullip... 🙈
      Cudnego tygodnia również dla Ciebie Kasiu i całej Twojej rodzinki! 💓

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty